Superweb sucks!

vbimport

Dit is het begin van een anti-Superweb forum op cdfreaks.com!!! Ik vind dat iedereen moet worden gewaarschuwd voor Superweb. Superweb is een internet provider waar je voor Fl 35,- per maand gratis kunt inbellen (0800 nummer). Maar alles is zwaar belabberd. De download snelheid is nadat je ongeveer 30 keer hebt moeten proberen in te bellen 1kb/s. De helpdesk is onbereikbaar en op mailtjes reageren ze ook niet. Dit is nu al een half jaar aan de gang. Wie wil hier iets over zeggen???

Ja Superweb is zeker kut.
Ik dacht dat ze nu alle problemen hadden opgelost met Eneco enzo.
Ik had me al enkele keren opgegeven toen ze net begonnen en nu na enkele maanden heb ik vorige week en brief gehad, enkele dagen later kreeg ik me gegevens om in te loggen, een cd zat er niet bij want daar werkten ze nog aan !!
Nou, ik snel proberen maar nee hoor, tientallen keren ingebeld maar ik wordt niet eens verbonden.
Ik gebruik nu gewoon altijd TMFweb, die is egt relax, ok de telefoonkosten blijven maar het is voor de rest helemaal gratis en nooit problemen.

wat verwacht je dan ook voor f35,- per maand …? 10 mb verbinding…? hou alsjeblieft op…
via isdn duurt inbellen gemiddeld 2 a 3 minuten soms iets langer …help desk is uitstekend bereikbaar van het begin af aan…

verder inderdaad langzaam voor surven en mailen snel genoeg …
ben met s web zeker 13 uur per dag online…

kijk eens op nielsonline.com en je komt veel te weten over superweb.

13 uur per dag online? Ik heb op hun site gelezen dat je nog maar 120 uur per maand online mocht zijn.

Internet By Satellite

Hoe werkt het ?

Normaal gesproken heeft u verbinding met het Internet via een modem of ISDN adapter. De snelheden die daarbij mogelijk zijn varieren van 33.6kbps
         - 64 kbps. De verzend/ontvangst snelheid van uw PC van en naar het Internet is daarbij gelijk. Echter de hoeveelheid informatie die u
         verstuurt/ontvangt, bijv. het opvragen van een Internet pagina, is niet gelijk. Zo zult u vrijwel altijd weinig informatie versturen (upstream) maar veel
         informatie ontvangen (downstream). De belemmerende factor is dus de downstream, vanaf het Internet naar u toe. Door gebruik te maken van de
         ASTRA satelliet voor de downstream is er echter een grote snelheidswinst te behalen ! Zo blijkt uit onze tests dat een ASTRA downstream snelheid
         varieert van 400 kbps ( 19 uur 's-avonds) tot ruim 800 kbps ( 9 uur 's ochtends) !! 

Kortom, informatie die u verstuurt, bijv, het verzoek om een Internet pagina, loopt via uw modem of ISDN verbinding. Het antwoord daarop, de
         betreffende Internet pagina, komt via de ASTRA satelliet razendsnel bij u binnen ! 

Behalve het 'normale' surfen zijn er nog diverse andere mogelijkheden, zoals download on demand of video on demand op snelheden van 10 Mbps of
         meer ! 

I-XS website account nu FL 35,00 per maand !
Onbeperkte mogelijkheden
inklusief registratie of verhuizing domeinnaam
25Mb opslagruimte, max. 500 Mb dataverkeer p/mnd
onbeperkt aantal POP3 postbussen onder domainnaam
Secure Webmail functionaliteit voor iedere POP3 postbus
Virus scanning op inkomende en uitgaande email
onbeperkt aantal email aliassen onder domainnaam
onbeperkt aantal forward adressen onder domainnaam
onbeperkt aantal auto-responders onder domainnaam
onbeperkt aantal mailinglists onder domainnaam
onbeperkte FTP toegang tot website ruimte

en voor meer info zie de url http://www.ixs.nl/satellite/index.cfm

[This message has been edited by Vinculum (edited 04 March 2000).]

Leonardo kom je nu pas achter wat een k*t provider Superpoop is.

Ik had al vanaf het begin een abbo 7 Oktober 1999 en heb sindsdien maar 6 keer fatsoenlijk in kunnen loggen. Fatsoenlijk noem ik geen 4 uur s’nachts en zeker ook binnen 20 keer en niet de gebruikelijk 1400 keer ik heb nog log files staan !

Ik heb vorig maand mijn abbo opgezeged en verwacht binnenkort dat hun mijn abonnomentsgeld terug stort. Als dit niet gebeurt gaat mijn rechtsbijstandsverzekering aan de slag,het staat toch immers op hun website.(niet tevreden abbo’s krigen hun geld terug)

BaDtObONE

Ik hoop wel dat ze het abbonoment geld terug geven. Eerst zouden ze het niet afschrijfen en nu is er al 2x afgeschreven.

Je moet gewoon een nette brief schrijven en daarin je geld terug vragen. Bij Superweb houden ze ook bij hoeveel je geinternet hebt. Ik zat ook 2 maanden bij Superweb en ik had in totaal 1,5 uur via hun geinternet.

Anderhalve week na dat ik had opgezegd kreeg ik mij geld terug. Ver geet niet de kaart “intrekking Machtiging” met de opzegging mee te sturen en dreig met juridische stappen. Bij mij heeft dat ook gewerkt.

…Succes…

Ach ik blijf gewoon geld terug boeken totdat ze het door heb dat ik ze niet meer wil

BaDtObONE

moet je voor de gein kijken bij een nieuw topic over superweb, die is HEEL ERG tevreden met Superweb, je weet niet wat je leest

visit http://go.to/f1game

Je kan da wief iemeele op ikbeneenhoer@superweb.nl

spammen die hap…

ik ben van plan om met enkele vrienden
die site te gaan hacken zie onze hompage http://people.a2000.nl/sjramki/index.html

en ze te bombaderen
met mail
virus program"s die je kunt vinden op http://www.chaostic.com/bomberz.html

ik hoop dat jullie meedoen en superweb zo snel mogelijk down te krijgen
het zijn echt op ze hollands gezegd
mannetjes met een groote bek
die alles beloven maar niks voor
elkaar krijgen
en annie waarom durf je je e-mail adres niet bekend te maken?
heb ik een leuk kadootje voor je
of als je durft je ip aderes