Superweb komt weer terug?

vbimport

http://www.superweb.nl

COMING SOON

superweb roelde altijd bij mij :wink:
heel vroeger…

anders moet je eens bij deze kijken hebik van iemand uit het cafe gehadcafe old friends

Ze komen terug ja… maar ze zouden met ADSL terugkomen (Superweb icm BabyXL)… dus afwachten misschien weer de hele maand netten voor fl35 :stuck_out_tongue:

Ohja, ze gaan ook de muziekbizz in deze maand (naar eigen zeggen dan he :))

Originally posted by Dee-ehn
Ze komen terug ja… maar ze zouden met ADSL terugkomen (Superweb icm BabyXL)… dus afwachten misschien weer de hele maand netten voor fl35 :stuck_out_tongue:

Slechte ervaringen met Superweb, kwam er alleen diep in de nacht op, anders lukte het gewoon niet! :frowning:
Toen ik belde om op te zeggen en uitlegte waarom gaven ze me een maand xtra gratis voor niets, maar ja, daar had ik weinig aan omdat het gewoon zelden lukte om erop te komen! :frowning:

Dus maar afwachten wat dat DSL project gaat worden… hoewel ik wel goede geluiden over BabyXL gehoord heb! :stuck_out_tongue:

Heb zelf slechte ervaring met Superweb, wel lid geweest voor 3 maanden, niet 1 keer kunnen surfen :frowning:

Nu blijkt dat Superweb wil gaan samenwerken met BabyXL.
Ook hier ben ik dus bang voor. o.a. Siemens en Telfort zijn bezig om hiervoor een netwerk op te bouwen (grotendeels gebaseerd op KPN). Nu heeft Siemens alle opdrachten voor het bouwen van het netwerk retour naar Telfort gegeven. Vrees dus het ergste voor BabyXL…

superweb roelde alleen als je ISDN had

jah we zien wel wat ze gaan bieden
wie weet is het intressanter dan WISH CLick&Dail
waar bij ik nu bij zit

alles is interesanter dan wish klik en dial…
wish is veel te duur voor die paar uurtjes wat
je ervoor krijgt…
en zoals ik het heb gehoord ja komt
superweb alleen terug voor adsl
jammer want superweb roelde vet vroeg
ik was bijna 24 uur per dag online en de
snelheid was zeker de laatste paar maanden
supergoed…

Als je ISDN had was je voor die 35 piek per maand zeeeeeer goedkoop af… 24h/dag online…

Ennuh met analoog was het ook zo slecht nog niet… ok je kwam er na 3 uur 's middags tot 1 uur 's nachts niet op maar als je er opzat had je die 35 piek er ook zo uit he…

De goede oude tijd je modem instellen op 999 keer proberen en dan gaan douchen als je dan terug kwam zat je lekker op internet :slight_smile: Nu gewoon fucking 1x inbellen en dan snel naar een uurtje erweer vanaf :(…

Hoe slecht het ook was, ik heb het stevig gemist…

Originally posted by Dee-ehn
Hoe slecht het ook was, ik heb het stevig gemist…

zeur niet je hebt kabel…

Originally posted by xian

zeur niet je hebt kabel…

Ja, joh! Nie zeuren! :stuck_out_tongue:

Ff een vraagje… Waarom is Superweb failliet gegaan?
Juist, teveel uitgaven te weinig inkomsten.

Waarom doen ze nou niet gewoon de prijs omhoog?
Ik ben best bereid meer als 35,- per maand te betalen. Iets van 50,- - 60,- is niet eens zo heel verschrikkelijk.

Als ik er dan maar ongelimiteerd op kan, en niet na 10x inbellen pas…

Originally posted by BitBit3r
[B]Ff een vraagje… Waarom is Superweb failliet gegaan?
Juist, teveel uitgaven te weinig inkomsten.

Waarom doen ze nou niet gewoon de prijs omhoog?
Ik ben best bereid meer als 35,- per maand te betalen. Iets van 50,- - 60,- is niet eens zo heel verschrikkelijk.

Als ik er dan maar ongelimiteerd op kan, en niet na 10x inbellen pas… [/B]

10x Inbellen zou nog wel acceptabel zijn… andere betaalproviders (Planet, XS4all) hebben daar ook nogal graag last van…

En ik niet zeuren? Ach het is leuk dat ik kabel heb, maar ik heb ook lang erop moeten wachten van mijn lieve gemeente en het zo aardige @home