Superweb 100% okee!

vbimport

Uhmmm de hele dag op Superweb ???
Met een lekkere snelheid ???

Nou, als tussen de 236 kb en de 1,63KBsec redelijk is weet ik het ook niet meer.

Ze doen er alles aan om te veranderen, maar da’s toch echt niet waar, uren inbellen en dan een kut snelheid waar nog de modem moe van word van al dat zuigen .

Superweb suX
mrDJ

Ik heb weer de hele dag genoten van internet via Superweb. Inbellen geen probleem en een redelijke snelheid. Mijn keuze vorig jaar voor Superweb is echt een schot in de roos.

Op Tweakers.net (Alta Vista 0800-dienst mogelijk naar NL) staan ook heel wat berichten van positieve Superwebbers, die er niet over peinzen om over te stappen naar Alta Vista 0800.

OverFlow: “Superweb werkt de laatste week 100% okee.
Net zo snel als pakweg xs4all. Gelukkig is er een ledenstop en hebben jullie dus allemaal de boot gemist.”

En zo is het! Internetten met Superweb is een feest!

Lang leve Superweb!

mja …

en jij bent 100 % niet oke… lame hoor, om als superweb medewerker hier te gaan zeiken over hoe goed superweb wel niet is …

ben ik ff blij dat ik over een tijdje met 50 kb/s door de bocht ga met @home

Annie kut op vuile slet stop dat superweb cdtje in je kut

Annie, vuile Hoer

Ik moet Annie gelijk geven, op het moment bevalt superweb erg goed, alleen IRC’en is problematisch, maar voor de rest is de snelheid goed en inbellen lukt binnen 5 minuten…

ROT OP met je TROEP ANNIE

Ik heb nou al een paar maanden geleden 1 e-mail gestuurt + 1x telefoonich aangemeld + 1x gefaxed!!! en nog NIKS gehoord (Hoi Hoi! )
een gast uit me klas heeft zich ook aangemeld het ENIGSTE wat hij OOIT heeft gekregen wat superSHIT was een BANKAFSCHRIFT van z’n bank dat er geld van af was!!! Dus rot op met je zooi!!!

En de heledag NON-STOP superweb??// ik dacht dat na 2 uur de verbinding werdt verbroken om gasten te verkomen die eigen servertjes gaan bouwen???