Suicide Windows?

vbimport

Hejjjjjjjjjj mensjes,

Ik heb weer eens een probleemppie. Iedere nacht wil ik een stevige rammel files downloaden. Dit doe ik met Flashget. Beter gezegd, dit probeer ik. Iedere morgen als ik mijn monitor aanzet mag ik wel concluderen dat Flashget zich heeft opgehangen. Ik snap er echter geen snars van.....
Programma's die open staan als ik download zijn:
-Flashget
-Superdial 2000 (hier ligt de oorzaak niet!)
-Bronmeter
-Atguard
-Freemem pro (hier ligt de oorzaak ook niet!)
Iemand een idee hoe ik hier een einde aan kan maken? Het is nl. verdomde irritant en het schiet zo van geen kant op!

Ohja, sinds gister heeft mijn Internet exploder (5) wat nieuws: willekeurige woorden op websites worden bruin onderstreept. Euhhhhhh een wat dit moet voorstellen??

Greeeeeeeeetzzzzzzzzzzzzz

Bedoel je dat ie gecrasht is of dat ie gewoon niet meer download?
Ligt misschien aan het reconnecten (met flashget of superdial?, of proberen beide het tegelijk?)?
Als je lang moet inbellen (superweb?) kan het zijn dat flashget maar niet meer probeert te downen (maximale tijd verstreken)?
Bij mij komt er vaak een kernel fout als ik flashget afsluit, maar dat heb ik wel bij meer dingen. Alles geprobeerd, niks werkt.
Overigens gebruik ik ook wel eens freemem pro en dan wil het zaakje ook wel eens vastlopen.

Kan dus vanalles zijn, als je wat precieser aangeeft wat ie doet, kan iemand je misschien echt helpen.

Hallo,

Om beiden tegelijk laten in te bellen, nee zo dom ben ik niet :-).
Het ophangen gebeurt willekeurig, soms na uur, soms na 2 uur. Meestal is het tussen anderhalf en 2 uur in. Euhhh van een timeout heb ik geen last hoor, dat weet ik zeker dat het niet is.
Zonder Freemem in het geheugen haalt hij de gekste streken uit, dus dat is ook geen verklaring…

Die kernel32.dll fout krijg ik af en toe ook wel eens met Flashget. Soms als ik afsluit, soms gewoon onder het runnen! Maareuh ik krijg wel meer fouten, gewoon bevriezen van windows, fout in Jetcar.exe, blauw beeldje enz enz, eigenlijk alle mogelijke foutmeldingen.

Help please??? Greeeeeetzzzz Robin

ghhfghgfhfg

Gewoon je hd formateren, ben je van die zooi af en heb je weer een relaxte lege comp.

Euhhhhhh dat van dat formatteren was ik wel van plan, maar eerst moet ik eens 30Gb aan MP3’s backuppen en ik kan je vertellen dat dat een kutkarwei is als je een beetje orde op zaken wilt houden!

Andere oplossingen misschien?? Iemand?? Please??