Suc6 aan iedereen die nog examens heeft!

vbimport

zoals mijzelf :stuck_out_tongue:

Veel suc6 Redneck, ken08 en alle andere (Belgen) die nog examens moeten maken in de komende weken!!!

Ik zal er dus niet zijn tot de 22ste juni :frowning:

Dag (en hopelijk niet te veel n88) blokken dus…

en ik mag mijn pc nie aandoen, dus das heeeeeeel erg klote, 2 weken zonder. Vooral de laatste dagen begin ik afkickverschijnselen te vertonen :wink:

Hopelijk slaag ik, ik vrees nogal voor die mondelinge examens :frowning: Nuja, ik kom altijd in kostuum, hopelijk vinden die leraars dat belangrijk :wink:

Nogmaals suc6 aan iedereen die het hard nodig heeft :wink:

Greetz,

AmazDuke

succes T.A.D. en ook aan de anderen,ik heb ook examens,en ik moet ook blokken,mAAR DAt IS NOG GEEN REDEN OM MIJN COMP UIT TE DOEN :o

Iedereen nogmaals succes gewenst en tot kijk! :slight_smile:

Ik heb deze namiddag wiskunde pffff. Mijn examens duren ook tot 22 juni. Het ergste zijn de verdedigingen op het einde. Hopelijk is de jury beetje goedgezind.
Iedereen die examens heeft dus ook veel succes!!!

Groeten

Grietje

Ik vind dat ik vrijstelling verdien voor het werk dat ik voor de universiteit gedaan heb al die jaren (en eigenlijk ook dit werk…maar die kans van slagen acht ik nog kleiner) :smiley:

Nog effe doorbijten allemaal zou ik zeggen, na gedane arbeid is het goed feesten…hoe harder je werkt nu, hoe beter je je voelt als je gaat vieren dat het voorbij is :wink:

allang gehad die exames :stuck_out_tongue:

14 juni word ik alleen gebelt of ik geslaagd of ik gezakt ben

brrrr… :wink:

Originally posted by cartman_cdz
[B]allang gehad die exames :stuck_out_tongue:

14 juni word ik alleen gebelt of ik geslaagd of ik gezakt ben

brrrr… :wink: [/B]

Volgens mij voor Nederlands een krappe voldoende, maar verder zul je het wel gehaald hebben denk ik (help het je hopen in ieder geval) :wink:

yupz, allemaal hetzelfde, want ik zit er ook midden in :frowning: