Sub-7 ip's

vbimport

Enige tijd geleden ....het was een koude dag op een frisse morgen, vogeltjes floten zacht maar toch gehoorbaar irritant..graadje of 18..licht briesje..ach je kent het wel een dag als geen ander.
Maar toen was er een site vermeld met ip's van sub-7. Kan je het nog herinneren..zo ja..wat is de url. Hartelijk dank.

U-niq

Probeer deze eens:
http://subseven.slak.org/main.html

De home van sub7

Ik kan je wel een hele lijst geven van mensen die bij mij een SubSeven port probe gedaan hebben.

Dat zijn mensen die het zelf geinstalleerd hebben staan, kun je je lol op

Ik krijg iedere dag weet ik niet hoeveel van die port probes, erg irritant, maar gelukkig worden ze herkend en komen ze er dus niet in…

Da_Taxman

Heb net effe de laatste gedownload, en gelijk effe gescand. Er blijkt een Backdoor in te zitten.

Grtz. CyberRoy

Volgens mij bedoel je de site die ik vermelde, dat is http://members.xoom.com/blabla/

Die site is van een goede maat van mij (mr. Babboon)
Die lijst moet groot worden!!!

[This message has been edited by djrolo (edited 10 May 2000).]

Weet iemand nog meer sites met lijsten van lui die infected zijn?

Effe voor de duidelijkheid: Ik ben TEGEN het zomaar inbreken in andermans pc. Iedereen die op bovengenoemde site staat is ZELF aan het proberen geweest mij of een van mijn vrienden te “hacken” Verdiende loon dus!

Nu jullie het over sub7 hebben ben er laats weer een keer mee bezig geweest maar volgen mij werkt het allemaal niet meer zo geweldig krijg geen icq en mail berichtjes terug van de infected personen heb sub7 2.1 en de laatste server.exe hebben jullie hier ook last van of hebben jullie een nieuwe sub7 mail me dan ff…

Greetz Madmax

Tegen inbreken in iemand anders pc ben ik ook absoluut op tegen…maar ik word de laatste tijd redelijk vaak gescand zodoende…

U-niq

Get a life!

Nou nou nou, spanned hoor op iemand anders zijn/haar hardeschijf surfen. Straks is het net zo een 14 jarige nerd als jezelf…

Get some pussy dan voel je je een stuk beter