Stuurtje @ XP werkend krijgen...?

Heya,

Ik wil NEed for Speed spelen, liefst met een stuurtje. Nou heb ik jaren terug een ‘Trust Formula 1 Race Master’ gekocht, voor 99 gulden :smiley:

Dus, stuurtje, met 4 knoppen erop, een rem,- en gaspedaal, en that’s it. Geen drivers oid. Nu heb ik op mijn pc een gameport (om dat ding op aan te sluiten, op het moederbord. Maar ook een op mijn soundblaster kaart (geloof ik…)

Ik gebruik Windows XP en het lukt me niet om dat *#$@*stuurtje te installeren… …weet iemand hoe ik dat het best kan doen? Hij zegt steeds: NIET VERBONDEN, als ik iets toevoeg. Joystick of Stuurknuppel met 4 knoppen is wat ik kies, of Trustmaster Formula 1 stuur… allemaal; NIET VERBONDEN :frowning:

Alvast bedankt ;)!

staan je gamepoorten bij de hardware lijst in winxp? tzou kunnen dat ie er slechts 1 vindt door een conflict met de andere; kijk es ff na of probeer eens op de andere poort

Ze staan er geloof ik allebei niet :S
Hoe gooi je die ports erin?

Er staat er 1, van mijn soundblaster… Hoe nu verder? Het stuurtje zit in de gameport van mijn soundblaster geplugged :S Maar still: NIET VERBONDEN… wat doe ik fout?

Eyh Bij mij t zelfde K heb Multimedia Power Wheel met Gashendel Maar voor de 1 keer Is het gelukt k speelde Need for speed underground 2 Maar morgen Wou ik t weer spele maar hij zegt steeds NIET VERBONDEN… ??? :confused:

K weet het echt niet meer wat k moet doen. . . . Kunnen jullie me aub Helpen ! :o