Stuurtje onder de XP

vbimport

Ik wou gister weer eens voor de lol weer eens een lekker potje racen.Dus installeer mijn stuurwiel eens.
Dus ga naar spelbesturingen en ga er een toevoegen.Zo moest ik het altijd doen dus.
Alles goed en wel ik wil hem kalibreren, ah ah wou dus mooi niet.
Het kruisje vlogg mijn hele scherm over zonder maar aan het stuur te zitten.Moet je eerst het middenpunt laten zien.Dus mooi niet iik krijg hem niet eens in het midden.Hij vliegt van links naar rechts en boven naar onder.
Weten jullie hoe dit kan?
En natuurlijk de belangrijkste vraag.Wat kan ik er aan doen?:eek:

post eens wat meer deatils balkie

Wat voor stuur USB of gamepoort aansluiting eventueel merkje.

Misschien is je gamepoort wel gaar heb je al een andere joystick ofzo aangesloten?

Goeie driver?

Ok het ie een simpel stuurtje wat altijd goed deed onder win 98.
Het is er een van dexxa, geen drivers nodig of software.Echt een leuk ding voor weinig,aangezien ik haast nooit race wel.
Ik moest onder win 98 altijd een spelbesturing instaleren en dan kiezen voor een joystick met 2 assen en 4 knoppen.Om het middenpunt te laten zien hoedfde ik altijd gewoon op een knop te drukken.En om hem te kalibreren moesten 1 keer links,rechts boven,en naar onderen te sturen dan nog een keer op een knop klikken en klaar was die dan.
Hij zit bij mij op mijn gamepoort van de soundblaster live (toen ook altijd).
Hij kan hem ook detecteren alleen vliegt dat kruisje over het scherm heen.Ik heb nu bijv. wel dat ik gas en kan remmen en naar links kan sturen maar naar rechts dus niet.
Voldoende info nu.:wink:

Zet je stuur eens onder joystick…
Heb ik nl ook eens gehad, als ik um als stuur installde was het klote, maar als joystick deed ie het prima.

Ik instaleer hem toch als joystick.
Joystick met 2 assen en 4 knoppen:confused: