Stunts (je kent het wel) gezocht

vbimport

Ik ben op zoek naar stunts, het befaamde autospel van 7 jaar geleden. Wie kan het mij mailen of de url geven?

Bedankt hé!

ik heb het spel liggen hiero…
errug tof spel trouwens, vooral eigen baneh bouwen…

ik kan hem wel mailen voor je
mail maar ff
tommied@superweb.nl

Ga naar deze site
http://pluto.spaceports.com/~gaogames/main.html

stunts staat daar onder de naam 4D sport driving

allebei bedankt hé, 'k heb het binnen.
Niets is leuker dan een spelletje stunts.

TDR, wil je het mij toch ff mailen,
ik krijg het niet aan de praat.

bedankt hé

Op www.trojansoft.com vind je een hoop links naar allerlei abandon warez zoals bv Stunts

Ik vond Ironman wel een gaaf spelletje, met die kleine autootjes en dat je dan Nitro kon kopen voor extra turbo boosts…

Ben benieuwd of dat spel nog ergens te vinden is en onder Win2k zal draaien…

Of vroeger op de MSX “wiz”, zo’n spelletje waar je met een tovenaartje allerlei objecten moest verzamelen die je dan kon gebruiken, spells en dergelijke. Heel eenvoudig in opzet, maar daarom niet minder leuk.

Da_Taxman

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Stack Overflow:
Op www.trojansoft.com vind je een hoop links naar allerlei abandon warez zoals bv Stunts<HR></BLOCKQUOTE>

Hey bedankt voor die link! Ik zag in ene keer het spelletje pizza tycoon, dat vond ik echt een gaaf spel, maar was het al helemaal vergeten omdat ik het nergens kon vinden. En in eens staat die daar weer! 2.6 MB id ie maar, maar wel echt kewl.

Ik had hem toen op mijn 486 en daarmee kon je je eigen pizza’s maken, lid van de maffia worden, een tent inrichten en nog veel meer.

This makes me happy

Ha…thanx guys…

kreeg weer ff een flashback naar de good old years…

ultemate check je mail moet wel 1.01 mb kunnen ontvangen…

[This message has been edited by TdR (edited 07 June 2000).]

Je moet echt eens naar de graphics van dat programma kijken. Dat is toch gewoon keineig hoe ze dat gedaan hebben in die tijd van primitieve computers. Maar ja dat zeggen ze binnen een jaar of 5 van de computers van nu ook waarschijnlijk.

He, mag ik ook ff een mailtje met stunts:-)