Strijden tegen kanker!

Beste forumluitjes, wisten jullie dat het mogelijk is om gratis mee te doen aan kankeronderzoek?

Intel heeft samen met United Devices een programma ontwikkelt dat op jouw PC kankeronderzoek kan doen.
Je merkt er verder niets van, het programma draait op de achtergrond en gebruikt alleen die capaciteit, die normaal niet gebruikt zou worden.

Dit programma is bij Intel te downloaden, op www.intel.com/cure (het Cancer research programma).

Lang geleden hebben we een CD Freaks team tegen kanker opgericht, genaamd “Power of United Burners Against Cancer”.

Mijn oproep: download de UD client nu, voeg je bij ons team (middels de website van UD waartoe je toegang krijgt na inschrijving via de Client tijdens de installatie) en laat je computertje rekenen!

done! :slight_smile:

ik ook :slight_smile:

mjah ken het, laat mn comp crashen:s

komt er niet meer op bij mij

Originally posted by pietpaulusma
[B]mjah ken het, laat mn comp crashen:s

komt er niet meer op bij mij [/B]

vreemd… loopt hier 100% stabiel op 5 systemen…

Ik weet het ik sta ook bij jullie team maar ben eerst ff van plan om mijn koe het RC5-project af te laten maken.

Daarna zal ik deze client ook wel weer laten draaien. :wink:

toch 7 systemen thuis en 6 op mijn werk dus dan moet ik weer snel bij zijn :smiley:

iki heb 'em ook geinstaleerd

gejoined …

als 't ding lastig gaat doen gaat ie er weer af.

stuk makkelijker dan die koe overigens.

Originally posted by Mr. Belvedere
stuk makkelijker dan die koe overigens.

En vooral nuttiger!

ok dan voor deze keer dan, ik zet mn koe wel stop en ga mn cpu idle time vanaf nu maar eens nuttig gebruiken.

"k wou dat dat ding er ook was voor mijn proxy (Linux IP Cop op dit moment) want die staat nu echt uit zijn neus te vreten (voor zover een pc dat kan)

hoe join ik het team? dat snap ik dus ff nie

Originally posted by NightForce
hoe join ik het team? dat snap ik dus ff nie

gewoon naar je profiel gaan…
staat allemaal uitgelegd

Dee-ehn, waarom post je dit ook niet in de Engelstalige woonkamer. Bereik je toch meer mensen :slight_smile:

Aan de mensen die dit nog eens lezen: installeer em maar. Je helpt anderen, doet niks met je pc en het is een coole screensaver. Doen dus!!!

Originally posted by dansmug
Dee-ehn, waarom post je dit ook niet in de Engelstalige woonkamer. Bereik je toch meer mensen :slight_smile:

Daar zijn ook plannen voor. Ik wilde het eerst eventjes aanzien of het aan sloeg en tevens overleggen met de mods van de Engelse fora…

Ligt ie eruit ? Hij wil niet meer updaten.

Originally posted by Mr. Belvedere
Ligt ie eruit ? Hij wil niet meer updaten.

bij mij ook niet, de hele dag al niet meer :frowning:

same here

Gaat tot nu toe 100% op een PIII 500 Mhz

anders doe ik hem op een langzame of snellere PC

De laatste tijd start het programma altijd terug van in het begin wanneer ik mijn pc opstart. Zijn er nog mensen die dit voor hebben?

Edit:

ISSUE: On some computers, restarting from checkpoint is not reliable. We are investigating this problem and will release a correction for it as soon as we have one ready.
UPDATE: Problem has been identified and a fix is in the works.

Zal em dus maar even op non-actief zetten