Streaming Video HOE SAVE je dat weg~~~!

vbimport

HOE SAVE JE STREAMING VIDEO WEG.?? Als je bijvoorbeeld met realplayer of mediaplayer of quicktime een video te voor schijn krijgt getoverd.. is daar een progje voor?

Misschien ook handig voor de toekomst he!! Pay-Tv kan je zo dan weg saven!

Dat vraag ik me ook al een tijdje af.
Is er dan niemand die daar een antwoord op weet?

blijkbaar dus niet…

Helaas weet ik het ook niet maar hopelijk dat er wel iemand is die ons kan helpen. lets rock. See you duke_dtro

Volgens mij moet je dan de full version van de software hebben, zit dan extra optie in om het op te slaan…anders weet ik het ook niet

Streaming video opslaan? je bedoelt dus dat als je ergens op click een filmpje ofzo, dat ie dan gelijk gaat openen (in een temp dir) en dan na een tijdje gaat afspelen als ie genoeg buffer heeft? En dat wil je graag opslaan?
Als je dat bedoelt dan lijkt het me simpel! Gewoon r.muis aanclicken en dan kiezen voor ‘doel opslaan als…’ ! Dan kan je em gewoon opslaan!

Ik hoop jullie hiermee uit de brand geholpen te hebben!
En anders GL!

L8rz…!

Dat is het nu juist, dat werkt niet.
Als je dat met de rechtermuisknop doet dan slaat ie alleen een link op, niet het bestand.

Er is een verschil tussen een .rm bestand (de link) en een .ram bestand (het hele media bestand).

Ik heb al aardig wat dingen geprobeerd (voor dat Bill Clinton filmpje), maar tot op heden nog geen succes en ben zelf ook zeer benieuwd.

Da_Taxman

RM weet ik niet maar alles wat mediaplayer opent kan je wel meestal met doel opslaan doen aangezien dat meestal mpegs of avis zijn

Realplayer heb ik niet en mot ik ook niet dus zou het niet weten

misschien een van die site lechers dingen zoals Web copier wat in een ander topic bezig is eens gebruiken op die url, dat je dan maybe het ganse filmpje meehebt

Misschien slaat het nergens op wat ik nu zeg, maar zou het kunnen met Lotus Screencam(twilight), want dan kun je toch je monitor als het ware filmen?

Ik hoor wel of het werkt.

Succes
Mudman

Daarvoor heb je een gekraakte versie van RealPlayer nodig…

Geef is een link waar zo’n filmpje staat dan!
Dan kan ik het ook is proberen!

bijvoorbeeld
http://www.callieu.demon.co.uk/mixes.htm

als je dit met realaudio saved, sla je alleen de link op.

http://www.cnn.com/2000/US/04/30/correspondents.dinner/index.html

Leuk Clinton Filmpje. Zou ik graag hebben

Da_Taxman

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by mnda:

als je dit met realaudio saved, sla je alleen de link op.
[/B]<HR></BLOCKQUOTE>

Als je die link dan opent in notepad en die link dan aangeeft in bijv getright dan download ie 'm gewoon.