Straffen?

vbimport

Greetings all,

Hier ben ik weer. Weet iemand wat de precieze straffen boetes/zijn voor Warez CDz (CB/Twilight enz.). What zijn de boetes voor CDs die ik "gebackuped" heb en wat zijn de boetes voor VCDs.

Wat gebeurt er precies als er inval gedaan wordt ? Checken ze je hele huis ? Nemen ze je computer mee ?

Mischien is het wel handig als hier een FAQ over gehouden wordt.

Worminc
For all your CD needs

als je illegale software op je pc hebt staan wordt ie meegenomen…

grtz

Krijg ik hem wel later terug ? Zo ja hoe lang duurt het dan voor dat ik m’n PC(s) weer krijg ?

Worminc
For all your CD needs

Als ze je huis bezoeken hebben ze bijna altijd huiszoekkings bevel en mogen dus alles overhoop halen.

Alles waar zij van denken dat er informatie in of op staat nemen ze in beslag.
Pc zal je wel terug krijgen maar je informatie staat er niet meer op, alle illegale spullen worden ingehouden.

CyPrEs$

• CDFREAKS CREW MEMBER *

stel nu dat ik uit het raam die gasten voor m’n huis zie aankomen…
en dan wil ik asap m’n harddisk formatteren/leeghalen
hoe kan ik dat het snelste doen ?
formatteren duurt te lang… zeg dat ik ze een paar minuutjes voor de deur aan de praat kan houden en als ze vragen naar een computer stuur ik ze naar m’n oude MSX, maar uiteindelijk komen ze bij m’n pc en dan wil ik dat ie ondertussen leeg is en dat de data niet meer te recoveren valt…
heeft iemand enig idee hoe dit aan te pakken ?

Snelste manier is gewoon hdisk eruitrukken en ergens heengooien (naar buiten ofzo als dat kan).

Als je een 32 giga hdisk heb duurt het nl wel langer dan een paar minuten om het leeg te maken.

• CDFREAKS CREW MEMBER *

Duke:
format c: /q ? duurt d8 ik maar een paar sec.

maar heppie geen warezcdz thuis liggen dan?

hit eXplosion Inc.
-mail- hit_explosion_inc@yahoo.com
-site- http://hitexplosion-cd.webjump.com

Misschien kunnen jullie ook iets doen met mijn oplossing.
In de PC’s waar ik CD’s mee schrijf heb ik twee SCSI-HD’s zitten. Beide HD’s hebben een besturingssysteem.
Op de ene staan alleen officiele zaken (Win98, Office,officiele NERO,…)
Op de andere staan alleen onofficiele zaken (cracks, warez,…).

Dus als ik de onofficiele HD uitschakel (stekker eruit) dan start hij automatisch op van de officiele HD.

Ik weet niet of het ook met IDE’s gaat, maar het is misschien wel het proberen waard. (dual boot of zo)

Mijn plan is dus om de onofficiele HD’s eruit te halen wanneer ze aan de deur staan en als het echt moet, dan zwier ik ze uit het raam (k’heb het nu over de HD’s

Trouwens: zonder huiszoekingsbevel komen ze er niet in. Het enige dat ze dan kunnen krijgen is een lading hagel achter hun k****n.

don’t mess with speed and my Beretta

en waar moet je dan je kopieerde cd leggen dan??

Als je alles uit je raam gooit kunnen ze nooit bewijzen dat het van jou is, ja je vingerafdrukken misschien…

• CDFREAKS CREW MEMBER *

Ik heb daar geen last van. Ik heb alle illegale cd’s bij mijn oma liggen. Die woont toch dichtbij.

Daddy, what does ‘FORMATTING DRIVE C:’ mean?

HD formateren helpt niet, of je moet het proggie Kremlin Encrypt gebruiken…

ps: ze naaien je toch wel als ze dat willen…

*** You were kicked from #RedLand by MaStEr (MaStEr)…

Interessant, Zeer interessant.
Maar ondertussen zijn sommige van jullie reply’s wel grappig. Misschien een cdfreaks comic book opstarten

The one and only Mattel007

Dan moet je zo’n uitrekbare geval kopen voor je harde schijven. Als ze een huiszoekingsbevel hebben, wat voor rechten hebben ze dan precies. Mogen ze/ gaan ze overal kijken ?

Wat zijn de boetes precies ?

Worminc
For all your CD needs

He guys,

Wat dachten jullie van dit: Als ze een huiszoekingsbevel hebben, weten ze dat er iets te halen valt. Denk jullie dat ze dan niet even op en rond het huis kijken. Het zijn natuurlijk vuile KL**TZ*KKEN, maar ze zijn niet achterlijk!
Wat de boetes betreft: ik heb gehoord(!) dat die kunnen oplopen tot fl 500,- per illegale cd! Dit zou voor mij een boete betekenen van
fl 500.000,- (slik!). kan iemand de hoogte van de boete bevestigen?
Ik raad een ding aan: wees voorzichtig met het verkopen van warez!

Greetz, cannibal

Ik heb wel eens gehord van 40% van de waarde…

Maar ja…naaien doen ze je toch wel, als ze dat willen…

*** You were kicked from #RedLand by MaStEr (MaStEr)…

wat nemen ze dan als waarde ?

nieuwprijs lijkt me

1e vergrijp als (kleine) thuisdealer: boete (tot 10.000,-) plus taakstraf…herhaaldelijk vergrijp of grote dealer (dan delen ze je in alszijnde lid zijn van een criminele organisatie): boetes tot f50.000,- plus max. 2 jaar gevangenisstraf…

Wanneer ben je een thuisdealer en wanneer ben je een grote dealer (deel van een criminele organisatie, yeah right) ?

Hoeveel kopien moet je in huis hebben dan ?

Is er ergens een lijst met “undercover” BUMA/BSA medewerkers ?

Worminc
For all your CD needs