Str1ker's 30 day challenge

Well, it seems I party a little to hard, a little too often and its wearing me out. So I’m going to go sober for (at least) 30 days. So no drugs or alcohol whatsoever. I’m starting to detox today, and the official count of 30 days will start on the first. Some of my friends have doubts, and I have to admit I do to, but I’m going to do this. No matter what it takes. If I slip up at all, I’ll have to start over.
I know its gonna be really hard at first but I’m determined.

So here’s to sobriety! Wish me luck!

Good luck striker. This is something worth doing.

Hope you can make it through.

[QUOTE=str1ker;2283811]…I know its gonna be really hard at first but I’m determined. [/QUOTE]
It’s easy, I’ve done it thousands of times…:rolleyes:

[QUOTE=str1ker;2283811]So here’s to sobriety! Wish me luck![/QUOTE]

Good luck and I hope you’re successful…

Piece of cake bro! Ain’t no thang, when I do that I notice one significant change, I have more cheddar in my pockets, a hell of a lot more cheese! Heh, Good luck man.

You can do it! Best of British luck, str1ker :flower:

Yeah…easy. I´ve been doing that since 1959 :doh:

Thanks guys! I really appreciate your support.

str1ker, it’s gonna be tough, but trust me it’ll be worth it. Being able to remember what you did every night for an entire month is pretty cool :wink:

[QUOTE=wazzy;2284461]str1ker, it’s gonna be tough, but trust me it’ll be worth it. Being able to remember what you did every night for an entire month is pretty cool ;)[/QUOTE]

Haha ya I think that will be nice.

Well, I’m halfway through day two. Really bored so I think I’m gonna bike around town and get some exercise.

So the bike broke when I was riding it. Damn…my friend might be able to fix it. Until then I need something to do…

Boredom is probably going to be your worst enemy. Good luck and find something to keep yourself entertained. How about reading some books?

[QUOTE=str1ker;2286956]So the bike broke when I was riding it. Damn…my friend might be able to fix it. Until then I need something to do…[/QUOTE]

Listening to music is always a good think to do, damn, if i only had long hair again:sad:.

I hope all goes well St1ker. I can only immagine how difficult it must be.

Keep yourself busy. Good advice there. Learn to play guitar! That’ll keep you challenged. lol

[QUOTE=UTR;2287026]Boredom is probably going to be your worst enemy. Good luck and find something to keep yourself entertained. How about reading some books?[/QUOTE]

Yes, I do have some good books that I have started on reading. I can’t stand having nothing to do.