Stop op kinderbijslag naar Marokko

vbimport

DEN HAAG
Het kabinet is van plan om geen kinderbijslag meer naar Marokko te sturen voor kinderen die na 1 april daar worden geboren.
Marokko blijft weigeren om mee te werken aan controle op fraude met uitkeringen.

Jaarlijks maakt ons land voor ongeveer 85 miljoen euro aan uitkeringen over naar Marokko.
Wanneer Marokkanen voor meer dan 9000 euro aan onroerend goed in hun moederland hebben,vervalt het recht op een Nederlandse uitkering.

Minister Vermeend en staatssecretaris Hoogervorst van Sociale Zaken bekijken of ook andere sociale uitkeringen vanaf januari 2003 kunnen worden stopgezet.

Bron: Teletext

Hè hè... finally! Stelletje boeven :Z

Originally posted by Azrael
[B]DEN HAAG
Het kabinet is van plan om geen kinderbijslag meer naar Marokko te sturen voor kinderen die na 1 april daar worden geboren.
Marokko blijft weigeren om mee te werken aan controle op fraude met uitkeringen.

Jaarlijks maakt ons land voor ongeveer 85 miljoen euro aan uitkeringen over naar Marokko.
Wanneer Marokkanen voor meer dan 9000 euro aan onroerend goed in hun moederland hebben,vervalt het recht op een Nederlandse uitkering.

Minister Vermeend en staatssecretaris Hoogervorst van Sociale Zaken bekijken of ook andere sociale uitkeringen vanaf januari 2003 kunnen worden stopgezet.

Bron: Teletext

Hè hè… finally! Stelletje boeven :Z [/B]

inderdaad had al veel; eerder moeten gebeuren dat stelletje tering lijers

Originally posted by rody66
[B]

inderdaad had al veel; eerder moeten gebeuren dat stelletje tering lijers [/B]

Houd het een beetje beschaafd aub…

Jah… en dan krijgen de mensen die nu dus ook `n uitkering krijgen en maybay een villa met zwembad hebben nog steeds een uitkering.

paars :r

Het is toch zowiezo van de zotte dat ‘wij’ (Nederland), dit doet.
Die Marrokanen daar lachen d’r eigen slap over ons Nederlanders.
Volgens mij zijn wij het enigste land dat dit doet.
En maar fokken en maar vangen.

Laatst in de videotheek stonden een paar van die Medelanders te ouwehoeren, je kent 't wel, ze zien mekaar, kussen elkaar, kerels die elkaar kussen inderdaad, vuile h…, en vervolgens zitten ze vrolijk te vertellen dat er een aantal van hun hier illegaal zijn maar dat ze gebuik maken hetdezelfde ziekenfondspasje als ze in 't ziekenhuis moeten zijn, GGRRRRRR.
Ja die koppen lijken allemaal op elkaar.
En wij maar premie betalen.

Als de vaders van die boys nou eens niet de hele dag in da theehuis rondhangen en die moeders niet die jong vanaf dat ze kunnen lopen op straat schuppen en alleen maar bezig zijn met hun avondvreten (wij Nederlanders besteden volgens hun geen aandacht aan ons vreten, snel, snel moet 't, neej wij besteden aandacht aan onze kinders !!!)

Ik lul trouwens niet uit mijn nek, in ons durpke is de vehouding
60% ned 40% med.

Originally posted by Leetje
[B]Volgens mij zijn wij het enigste land dat dit doet.
En maar fokken en maar vangen.

je kent 't wel, ze zien mekaar, kussen elkaar, kerels die elkaar kussen inderdaad, vuile h…,
Ja die koppen lijken allemaal op elkaar.
En wij maar premie betalen.
60% ned 40% med. [/B]

Dit zijn uitspraken waar zelfs Pim Fortuyn zich niet aan waagt.

Ik vind de misbruik ervan erg , maar er zijn gewoon mensen die het nodig hebben om hun kids een beetje goeie toekomst te geven.

De grens van 9000 euro onroerend goed mag van mij wel omlaag… een enorm stuk omlaag.

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

Ik vind de misbruik ervan erg , maar er zijn gewoon mensen die het nodig hebben om hun kids een beetje goeie toekomst te geven.

[/B]

Ja wacht nou eens even, mijn/onze belastingcenten gaan daar dus naar toe…
In de wereld zijn er honderden miljoenen kindertjes die een goeie willen, zullen we die ook maar kinderbijslag gaan geven dan.
Zolang Nederland een financieele trekpleister blijft zal dit alleen maar erger worden.
We kunnen allemaal onze PC verkopen, onze auto, huis…
en we geven dat geld aan die kindertjes. Kunnen wij goed slapen en zij een goeie opleiding.

Wat betreft mijn uitspraken, in het kader aanamebeleid ben een hele poos geleden een baan kwijtgeraakt. Ik had wel de goeie opleiding, werkinzet etc maar niet het goede kleurtje. Ik kreeg na mijn contractperiode geen vaste baan maar Ali wel zonder juiste opleiding en het bedrijf subsidie.

Zo heb ik er nog wel een paar.

Heb je trouwens ooit op TV een Miss White verkiezing gezien…
neej maar wel een Miss Black.
Lees je in de banenkrant wel eens: gezocht, blanke, man, gezond.
Neej maar wel onze voorkeur gaat uit naar allochtonen, liefst vrouwelijk en met een handicap.

Denk van me wat je wilt maar ik weet dat er velen zo over denken alleen niet durven te zeggen omdat ze dan door een paar rooie geitewolle rakkers die denken dat ze voor de hele bevolking spreken worden afgemaakt.

Ga voor de gein eens met de tram na ca 22:00 in de bijlmermeer reizen of rond wandelen. Ik betaal je enkeltje wel…

In de eerste plaats was het niet als persoonlijke aanval bedoeld joh :slight_smile: Ik heb zelf 3 jaar bij Van der Valk gewerkt temidden van allerlei Marokkanen en op zich waren dat hele vriendelijke mensen. Da’s dus gewoon mijn ervaring.

Maar ik geef je 100% gelijk. Ik loop ook niet graag rond in de bijlmer om tien uur 's avonds.

Dat er mensen die zich bewezen hebben worden overgeslagen omdat positieve discriminatie een trend is of omdat het bedrijf dan subsidie en de directeur een aureooltje krijgt is ook ronduit belachelijk.

Euh, sorry voor mijn uithaal :stuck_out_tongue:
Nam het wel persoonlijk op…

Dat komt omdat er maar 1 onderwerp waarover ik me zo laat gaan en dat is dit onderwerp.
60 40 slaat op de verhoudingen in ons dorpje. Stond in gemeentegids.

Ik zeg ook niet van allemaal een eemalige douche of allemaal oprotten. Ik huiver alleen voor de toekomst…
Zoals je dagelijks leest en ziet in krant op tv, christenen vs moslims, protestanten vs katholieken etc…
Op de een of andere manier is de afgelopen paar duizend jaar ieder conflict gebaseerd op het geloof.
En hier zetten ze alle mensen weer bij elkaar,
azc, tewijl ze liever niet bijmekaar willen zijn. En aanpassen ho maar.

Ik vindt gewoon dat er paal en perk moet worden gesteld aan de abnormale gulheid van de Nederlandse overheid die dat doen over de ruggen van de werkende Nederlanders.
En er moet wellicht iets gebeuren aan toelatingsbeleid, zie Denemarken.

Het is gewoon een gevoelig onderwerp.
Religie viert weer hoogtij dagen en ondertussen de Paus maar beweren dat sex met voorbehoedsmiddelen zondig is , De Ayatolla verklaat Rushdie vogelvrij omdat die het lef had de Koran beetje te kritiseren en Bin Laden voert oorlogje uit tegen de US of A. Bush maakt handig misbruik van tegenoorlog door even olie in te pikken van de buurlanden.

Een grote corrupte wereld waarin alles overdekt kan worden door de mantel der religie…

Jullie zijn nog goed af…bij ons in Belgie proberen ze stemrecht erdoor te krijgen voor allochtonen die niet genaturaliseerd zijn…
Van mij mag iemand die geintegreerd en genaturaliseerd is,best stemrecht krijgen,ook al is ie bruin of rood of zwart,geen enkel probleem mee,ook niet met zijn geloof,binnenskamers geloof je wat je wil…
Maar voor mij gaat de vlieger niet op dat iemand die nog met heel z’n hart in z’n moederland zit,mee gaat bepalen hoe mijn land eruit moet zien…Dat resulteert op de duur dat wij een soort afkooksel moeten worden van hun ideaalbeeld…

werd ook een tijd…
en die grens van €9000,- mag ook wel omlaat tot €0,-
je woont in nl dus krijg je in nl kinderbijslag dat is nog tot daar aan toe, maar dat we kinderbijslag naar marokka sturen slaat nergens op, dan kunnen ze nog beter hier komen wonen…euh ooh shit nee toch maar niet :slight_smile:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

Dit zijn uitspraken waar zelfs Pim Fortuyn zich niet aan waagt.

De grens van 9000 euro onroerend goed mag van mij wel omlaag… een enorm stuk omlaag. [/B]

ja maar hij heeft wel gelijk mr belverdere
ze zien ons nederlanders ook gewoon als varkens ze hebben totaal geen respect voor ons waarom zouden wij het dan wel voor hun hebben sorrie als u dit persoonlijk opvat maar dit is gewoon mijn mening ik vind het ook ronduit belachelijk dat we ùberhaubt geld sturen naar anderen landen ze wonen toch niet hier dan moet marokko of het land waar hun onderdak hebben daar maar voor zorgen

dat is toch te gek vopor woorden dat zouden wij eensmoeten proberen bij hun zo te doen zoals hun in ons land doen stel nou is dat het andersom was dat marroko het goed had en wij als arme sloebers daarheen moesten om ons hachie te redden en wij kregenb daar allemaal geld en kleren en huizen en dan nog de bevolking daar bedreigen en bij elk word wat ze zeggen je eigen gediscrimineerd voelen en stelen en gelijk opgefokt raken en iedereen in elkaar slaan. dan hadden we allang een mes in ons rug gehad of werden we doodgeschoten.

ik ben helemaal geen raccist ofzo ik ben ook bevriend met een turkse jongen , maar ik vind gewoon dat de meerderheid het hele zooitje loopt te verstieren het is bijvoorbeeld toch niet meer normaal dat kinderen in amsterdam geeneens meer naar buiten durven om te spelen omdat ze bang zijn voor de buitenlandse bevolking dat slaat toch nergens op.

nogmaals ik ben helemaal geen raccist maar op dit punt

PIM FORTUYN ‘‘HOLE’’ ik stem op hem

Goeie zaak, er werd veel te veel gesjoemelt zonder dat er ooit controle werd gedaan.
Laat ze eerst hier in nederland maar voor de armen gaan zorgen.

Originally posted by Mootje
Laat ze eerst hier in nederland maar voor de armen gaan zorgen.
…of voor de zieken of de ouderen etc etc.

Altijd leuk om te horen dat er nog een stelletje racisten rondloopt. Nee, serieus, jullie hebben op sommige punten gelijk. Ik woon in België en hier is het ook altijd wat met migranten. Toch wordt er voorbij gegaan aan het echte probleem, nl het feit dat 1/6 (of nog minder) van de wereldbevolking 95% van alle kapitaal heeft. Het is toch niet meer dan logisch dat alle 6 miljard mensen een deel hiervan willen. Geld dat dikwijls is verdiend op de rug van de armsten. Maar nee, daar lees je niks over. We hebben in mijn ogen twee keuzes. Ofwel geven we een deel van onze rijkdom af (en hebben we nog steeds genoeg). Ofwel maken we ons klaar voor WO3, want delen zullen we moeten. (tenzij we er in slagen om eerst de anderen uit te roeien). Dus bereid je maar voor om het met minder te doen of haal het geweer maar van stal. De keuze is aan jullie.

De oorzaak van de problemen ligt volgens mij ook niet bij de buitenlandse medemens die hier zijn fortuin zoekt en een deel doorspeelt naar het moederland. De oorzaak ligt denk ik bij al die jaren 70 geitewollensokken en baarden dragende linkse rakkers die voor een ver-softie-ing van de Nederlandse maatschappij hebben gezorgd.

Dit is ook terug te zien op het gebied van oa opvoeding en scholing. Alles mocht, slaan was uit den boze, moeilijke jeugd was een vrijbrief voor alles. Nu zitten we met de gevolgen van het beleid van toen in onze maag…

[edit:typos]

Originally posted by Azrael
…of voor de zieken of de ouderen etc etc.

Ook voor hun ja

lol begint hier ipv van cdfreaks wel op kkkfreaks te lijken :wink:

vind jullie wel een beetje ver gaan
ik bedoel als wij olie uit die zandman landjes halen hoor je ons ook niet klagen
maar tuurlijk ben ik het ermee eens dat het nerges opslaat dat we geld naar marokko sturen voor kinderbijslag

ik bedoel…ik ken nog wel wat studiefinanciering gebruiken en die computers/software op mijn school mag ook weleens vernieuwd worden
voor 85 miljoen euro kom je dan een heel eind
dus laat dat marokko dan maar lekker hangen

Dit Is een waar verhaal.
Ik heb een kennis een Marokkaan, die zat in de bijstand, samen met zijn vader.
Zij lieten wel een huis bouwen in Marokko, waar de arbeiders ongeveer nog geen 10 gulden per dag verdienden. Deze arbeiders bouwden een groot huis met verdiepingen en een zwembad er bij (wel van ons geld. Als een Nederlander in de bijstand zit, dan moet hij eerst zijn zuurverdiende centen op eten tot een bepaald bedrag, en het vel wordt van hun lichaam gevraagd. Je moet met heel je hebben en houden naar de sociale dienst. Dus met ander woorden onderzoek het goed, en zet de uitkering stop als er gesjoemeld word. Wat Pin Fortuyn betreft een hoop bla bla maar als hij het vuur aan de schenen wordt gelegd dan loopt hij weg. En wat hij van plan is met de mensen die terecht in de WAO zitten is helemaal bij de konijnen af, namelijk allemaal er uit donderen en op een bijstandsuitkering zetten, dit schreef hij in zijn column bij Harry Mens. Ik heb hem een persoonlijke mail gestuurd en hem toegewenst dat hij per onmiddellijke ingang zelf zodanig ziek word dat hij zelf in de WAO terecht komt, en zijn uitkering op bijstandniveau zou bestaan, ook dat ze hem dan al zijn bezittingen af moesten pakken of dat hij dat eerst op moest leven. Ik heb er geen goed woord voor Pim Fortuyn over. Mensen kijk uit waar je op stemt want je word gepakt door zo iemand voor je er erg in hebt.
Hij heeft een heleboel kreten waar men op het eerste gezicht mee eens is, maar er zit niets achter holle woorden. Dit soort mensen ontketende ook de 2e wereldoorlog.
Dus nogmaals laat je niet verlijden door deze gladde praatjesmaker.
:Z