Stir of echoes genoeg voor 1,5 gb

vbimport

ik wil een svcd maken op de manier zoals beschreven op http://www.vcdhelper.com en mijn korte vraag is:

is 1,5 gb vrije diskruimte genoeg voor de film ‘stir of echoes’ (95 minuten)!?

dvd2avi geeft niet aan dat het te weinig is, maar het zou toch lullig zijn als het zootje na 4 uur er mee kapt…

thnkz people

Hmm… je wilt dus van een DVD een SVCD maken?! Moet je dan nie eerst die hele movie rippen naar je HD?! Dus zo’n 4 Ã 5 GB?!
En SVCD, das toch geen avi!? Toch mpeg?! :confused:

ik ben bang dat je gelijk hebt…

de reden dat ik dvd2avi gebruik is omdat ‘vcdhelper.com’ dat zegt…(en de output file is ook geen avi!)

thnks anyway!

Maar als je in DVD2Avi “save project as” doet, gaat 'ie alleen de audio omzetten naar WAV? En 95 minuten 48 kHz WAV audio is volgens mij nog geen eens 1 Gb.

Volgens mij is er ook een progje dat AVI2MPG heet!
Zou je daarna daarmee toch het zaakje kunnen omzetten in VCD!! :wink:
Maar toch moet het dan eerst naar je HD! :cool:

vast wel hier te vinden in de downloads section!!

Originally posted by [-=¤Ðã®kçhi£Ð¤=-]
[B]ik wil een svcd maken op de manier zoals beschreven op http://www.vcdhelper.com en mijn korte vraag is:

is 1,5 gb vrije diskruimte genoeg voor de film ‘stir of echoes’ (95 minuten)!?

dvd2avi geeft niet aan dat het te weinig is, maar het zou toch lullig zijn als het zootje na 4 uur er mee kapt…

thnkz people [/B]

ik waardeer jullie replies ten zeerste, maar WAT vraag ik nou eigenlijk?
ik vraag niet om een manier om die dingen te rippen, ik wilde alleen weten (‘korte vraag’) of 1,5 gb genoeg was voor een dergelijke rip, that’s all.

once again, ik vind het geweldig dat er zo veel gereageerd wordt, maar het zou de overzichtelijkheid van een topic nogal ten goede komen als er ook eens doordacht en doelgericht gereplyed werd…

maar goed, wie ben ik? :wink:

dus als ik het goed begrijp wil je weten of 1.5 gig genoeg is voor de VOB-files op je harde schijf? dat moet je zelf even bekijken met windows explorer of met je rip-progje. Of geef ik nu weer antwoord op de verkeerde vraag…

dit was het goede antwoord :wink:

en nee, 1,5 gb was niet genoeg…dus (voorlopig) geen stir of echoes voor mij…:frowning: