Steun bieden?

vbimport

Ik weet niet of het maar een gekke speling van mijn gedachten is, maar zou het niet passend zijn om op de een of andere manier NY city te helpen? Ik weet niet hoe of wat dan ook, maar ik vind dat de mensen daar ieder beetje steun kunnen gebruiken.

Iedereen die dit wat vind en/of concrete plannen heeft… post ze hier aub… dit heeft veeeeeeeeeeel levens van veeeeeeeeeeel onschuldige mensen geeist en tja… wat wil je hier veel op zeggen… het is gewoon diep triest!

Kijk maar eens op www.slashdot.org

Hulp is in volle gang.

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Kijk maar eens op www.slashdot.org

Hulp is in volle gang. [/B]

Ja…die soort hulp kunnen wij niet bieden… maar misschien iets anders…?

Ik denk dat het beste is af te wachten , hoe hard dat ook klinkt.

Ik zal eens kijken op de website van het rode kruis

Als we eens alle overgebleven cdreaks t-shirts opsturen ?

Of duur aan onszelf verkopen en de opbrengst naar usa sturen ?

[B]Als we eens alle overgebleven cdreaks t-shirts opsturen ?

Of duur aan onszelf verkopen en de opbrengst naar usa sturen ? [/B]

Ik vind het een goed idee, maar daarvoor moet je bij MP|3 zijn…

Hoogstwaarschijnlijk zal er een gironummer komen…

zijn er ideeen ?

ik heb er wel een paar maar ik wil NIEMAND op kosten jagen… het moet natuurlijk wel te doen zijn

• advertentieinkomsten 1 dagje of zo aan New York geven
  • mensen even een dagje betalen (2 piek of zo , weet ik veel) om
    op cdfreaks te komen
  • tshirts die iedereen heeft massaal opsturen als hulp/steun

let wel , dit zijn ideeen , misschien niet haalbaar , misschien hebben mensen er helemaal geen zin in.

ik zou het op zich een HELE stoere actie vinden van de cdfreakers dat we allemaal ons t-shirt doneren en dan het hele zwikje naar new york sturen…

Met goedkeuring van Dee-Ehn wordt dit even gecrosspost , omdat er ook de link(s) opstaan hoe je kunt helpen :

Ook www.altavista.nl biedt nieuws

http://www.altavista.com/

Hoogstwaarschijnlijk zal er een gironummer komen…

Een gironummer?.., voor 't rijkste land ter wereld!!! Kom op man, tis geen 3rd wereld land… Ze hebben veel meer aan steun morele steun…!

Je kunt beter helpen voorkomen dat dit soort dingen ooit nog kunnen gebeuren, voor zover iemand bij machte is om hier uberhaupt iets aan te doen.

Dit kankergezwel is reeds uitgezaaid over de wereld en daar kan 't machtigste land zelfs weing aan doen. Als wij hier iets aan bij kunnen dragen dan is dat wellicht met onze instelling tegen over extremisme, fundamentalisme, fascisme, religieuze dwaling, sektes, separatisten, etc, etc, Immers is zijn het de geloofsovertuigingen die verdeeldheid zaaien tussen mensen/landen, over de wereld, binnen een land en zelf binnen een stad…. (B.v. Belfast)

Deze twee torens zijn de de z.g.n. torens van Babel anno 2001.

En dit probleem wil je oplossen door een paar kwartjes over te maken naar een gironummer? Sorry hoor, maar we zullen een veel hogere prijs moeten betalen!

(en niet zeuren dat ik discrimineer :frowning: doe gewoon je ogen open!)

Alle kleine beetjes helpen , misschien heb ik doorgedraafd maar in het verleden is wel bekend geraakt dat de amerikaanse overheid in zo’n rampsituatie meestal niet veel kan of wil betekenen voor zijn burgers

Ik zit nu weer op mijn werk , ook het leven hier gaat gewoon door. Zoals ik al zei zijn het ideeen en ik heb er met domi al over liggen irc’en.

Alle kleine beetjes helpen

tuurlijk…, dat is ook zo… alleen moet niet de schaal van 't e.e.a. uit 't oog verliezen…

Iedereen die wel eens wat besteld bij www.amazon.com krijgt nu daar ook de mogelijkheid om een donatie te doen aan het amerikaanse rode kruis op dezelfde manier als je een boek/cd/dvd zou kopen.

Eigenlijk kwam ik even bij amazon kijken omdat ik al dacht dat mijn (lopende) bestellingen nu vast wel meer tijd in beslag zullen nemen.

Ik vind dit een heel goed initiatief en heb gelijk $10 overgemaakt.

In totaal hebben ze al meer dan 200 000 dollar ontvangen van amazon klanten.

Keep UP the good work !