Sterrenbeeld

vbimport

wat is jullie sterrenbeeld de mijne is schorpioen

Ik ben kreeft maar eigenlijk zou er kreeft/leeuw moeten staan want ik verjaar op het einde van het sterrenbeeld kreeft en heb nogal eigenschappen van een leeuw ook.

maar ff de horoscoop van vandaag erbij gezet als we toch bezig zijn;)

RAM:
Als u zaken doet met landen buiten Europa kan het een frustrerende ochtend worden. Een zending is zoekgeraakt of vertraagd. Zorg ervoor dat een ieder die erbij betrokken is op de hoogte wordt gebracht. Een familielid kan hengelen naar een uitnodiging; durf “nee” te zeggen.

STIER:
U zult heel wat discipline moeten inzetten om frustraties vandaag het hoofd te bieden. Bereidt u erop voor dat u nog niet de helft zult bereiken van hetgeen u zich hebt voorgenomen. Neem de zorgen van ouders weg als u denkt dat deze een negatief beeld van u hebben.

TWEELINGEN:
Een zakelijk partnerschap heeft geen toekomst als u elkaar niet wederzijds vertrouwt. Ga niet uw eigen gang als u verondersteld wordt samen te werken. Ook thuis kan meer inzet uwerzijds geen kwaad; onderhuids lijkt iets te broeien. De post brengt goed nieuws.

KREEFT:
Laat u niet kleineren; zoek het hogerop als iemand u z’n wil tracht op te leggen. Sta klaar voor een vriend(in) die iets nieuws van de grond tracht te krijgen en toon enthousiasme. Probeer vandaag geen bijzonder of ingewikkeld recept; het is gedoemd te mislukken.

LEEUW:
Een paar vrienden lijken u links te laten liggen en u hebt geen idee waarom. Onderzoek wat er aan de hand is maar doe het tactvol. U zult geïrriteerd raken als iemand te laat op een afspraak komt; bedenk tevoren de consequenties als u er boos op reageert.

MAAGD:
Communicatie lijkt verwarrend tenzij u op details let. Raadpleeg een onpartijdige derde als u aan iemands bedoelingen twijfelt. Hoewel u veel feiten weet te verzamelen bent u geneigd deze verkeerd te interpreteren. Een lot in de loterij levert nu niets op.

WEEGSCHAAL:
U kunt langer onderweg zijn dan normaal en naarmate u langer in uw auto zit wordt duidelijker dat deze toe is aan een servicebeurt. U zult gevleid zijn te ontdekken dat iemand u helemaal ziet zitten; u verstaat dan ook de kunst u goed te presenteren.

SCHORPIOEN:
Val uw partner niet te hard als deze te veel geld heeft uitgegeven en reken zeker niet voor hoe zuinig u bent geweest. Het verlies van een geliefd voorwerp zal u verdriet doen maar tevens leren dat materieel bezit geen eeuwigheidswaarde heeft.

BOOGSCHUTTER:
Ouders kunnen onbegrijpend staan tegenover uw gedrevenheid te willen scoren. Besef dat zij opgroeiden in een andere tijd met andere idealen. U voorkomt een aanvaring als u begrip toont. Gooi niet meteen de bijl erbij neer als het even tegen zit.

STEENBOK:
Wegkruipen in een donker hoekje lijkt misschien de enige manier om te ontsnappen aan de moeilijkheden van de laatste tijd. Maar door dat te doen duurt het allemaal nog langer. Laat uw leven niet bepalen door pessimisme en geef niet toe aan droefgeestigheid.WATERMAN:
Beheers u als u in groepsverband moet werken, al hebt u het gevoel dat iemand u tegenwerkt. U zult nog meer getergd worden als u blijk geeft van woede of ergernis. U kunt ontdekken dat u zich om de verkeerde reden bij een groepering hebt aangesloten.

WATERMAN:
Beheers u als u in groepsverband moet werken, al hebt u het gevoel dat iemand u tegenwerkt. U zult nog meer getergd worden als u blijk geeft van woede of ergernis. U kunt ontdekken dat u zich om de verkeerde reden bij een groepering hebt aangesloten.

VISSEN:
Wees streng tegen kinderen; zolang u uit liefde en niet uit woede optreedt zullen zij u respecteren. Probeer in eenzaamheid te werken en geef uw fantasie carte blanche. Verwacht geen telefoontje van iemand die u onlangs ontmoette; diegene is even verlegen als u.

voor wie in die onzin gelooft, ik ben kreeft ennuh ik zoek een maagd of een tweeling

nog 25 dagen…dus kreeft :wink:

ps zal deze ook weer toevoegen aan de lijst met ‘CD Freakers vragen’ :wink:

Originally posted by pietpaulusma
[B] maar ff de horoscoop van vandaag erbij gezet als we toch bezig zijn;)

WEEGSCHAAL:
U kunt langer onderweg zijn dan normaal en naarmate u langer in uw AUTO zit wordt duidelijker dat deze toe is aan een servicebeurt. U zult gevleid zijn te ontdekken dat iemand u helemaal ziet zitten; u verstaat dan ook de kunst u goed te presenteren.

[/B]

Mag het ook een fiets zijn??? Auto moet ik nog ff op wachten :smiley:

Ik ben dus een weegschaal, om maar ff op de topic te reageren :slight_smile:

Geloof er niet in, die ‘voorspellingen’ zijn altijd verhalen die bijna altijd wel gedeeltelijk kloppen! CRAP! :stuck_out_tongue:

ik ben ook kreeft. en nog:
18 dagen :slight_smile:

Ikke ben een RAM volgens mij. Ik weet het alleen niet zeker, waar kan ik kijken wat ik ben? Maar boeie wie wil nu weten wat mijn sterrenbeeld is behalve Flits

Water man
yep soms zitten er wel kernen van waarheid in maar geloven er in doe ik niet.

Verdomme, het stikt de moord van de kreeften hier. Ik ben er één van;). Nog 40 dagen en dan word ik 16:cool:

'k ben vis

maar who carez

horoscopen zijn allemaal algemene zooi die iedereen wel kan overkomen :wink:

kreeft en nog 33 dagen en ben ik weer een jaar ouder wijzer weet ik niet

vissen roeleren :stuck_out_tongue:

dit is de horroscoop van deze week voor wie er in gelooft
Ram 21-3 t/m 20-4
Onverwachte meningsverschillen over principiele zaken, zorgen voor enige verwarring tussen u en uw partner. Ongetwijfeld bent u in staat om de problemen op het werk op een voor iedereen bevredigende manier op te lossen. Uw prestige zal erdoor stijgen. Normaal bent u een evenwichtig persoon, maar deze week kan een emotionele vloedgolf voor enige beroering zorgen.
Stier 21-4 t/m 20-5
U raakt misschien verstrikt in uw eigen emoties. Als gevolg daarvan krijgt u misschien spijt van een bepaalde beslissing. Op het werk dient u uw beste beentje voor te zetten: op de weg naar uw doelen bent u aanbeland in een beslissende fase. Voor uw gezondheid is het beter om bepaalde zaken niet te serieus te nemen en u wat meer te ontspannen.

Tweelingen 21-5 t/m 21-6
Vandaag heeft uw partner misschien een fantastische verrassing voor u in petto. Als u zocht naar het geschikte moment om een bepaald plan te lanceren, moet u waarschijnlijk niet al te lang meer wachten. Deze week is misschien van beslissend belang. Besluiteloosheid en stress komen uw gezondheid niet ten goede.

Kreeft 22-6 t/m 22-7
U of uw vriend(in) besluit opeens dat het tijd is voor een korte adempauze. Kreeften met een vaste relatie doen er goed aan om deze week geen beslissingen te nemen die ook verstrekkende gevolgen hebben voor hun partner. Op het werk wisselen pieken en dalen elkaar af. Er is echter geen reden voor paniek.

Leeuw 23-7 t/m 23-8
Sommige van uw liefdesactiviteiten kunt u beter niet aan de grote klok hangen. Probeer een misverstand op te lossen voordat het gigantische proporties heeft aangenomen. Maak gebruik van uw energie, en begin zo snel mogelijk aan een bepaald project op het werk.

Maagd 24-8 t/m 23-9
Er zijn aanwijzingen dat zich binnen uw relatie positieve veranderingen gaan voltrekken. U maakt verrassende en sprankelende plannen. Misschien komt een onverwachte koerswijziging op het werk als een enorme verrassing. Financieel gezien is het misschien mogelijk om enkele luxe hebbedingetjes aan te schaffen.

Weegschaal 24-9 t/m 23-10
De aantrekkingskracht die u voelt voor een collega kan opeens uitgroeien tot een gepassioneerde romance. Op het werk begint u aan een vooruitstrevende fase, en dat betekent dat er veranderingen in het verschiet liggen. Wees niet zo geobsedeerd door uw financiele status.

Schorpioen 24-10 t/m 22-11
Een nieuwkomer in uw sociale kring lijkt misschien ontoegankelijk, terwijl dat helemaal niet het geval is. Een enkel telefoontje is waarschijnlijk voldoende om het ijs te breken. Op het werk zult u uw prioriteiten moeten verleggen wanneer u voor de gewenste datum klaar wilt zijn.

Boogschutter 23-11 t/m 21-12
Nu u wordt geconfronteerd met de koude, harde feiten, zult u zich wel realistischer moeten opstellen met betrekking tot een relatie. Iets waar u al geruime tijd aan werkt, wordt bijna afgerond. In financieel opzicht zit er deze week waarschijnlijk een meevallertje aan te komen.

Steenbok 22-12 t/m 20-1
De schijnwerpers zijn gericht op iemand waar u vorige week een avondje mee bent gaan stappen. Achter de schermen gebeurt echter van alles waar u geen greep op hebt. Neem op het werk eens de tijd om de zaken rustig en rationeel te overdenken. Woensdag heeft u misschien last van hoofdpijn of maagklachten.

Waterman 21-1 t/m 19-2
Een romance begint misschien aan een kritieke fase. Iemand is graag bereid om samen met u na te denken over een zakelijk idee. Laat u niet van de wijs brengen als het donderdag of vrijdag op het allerlaatste moment een beetje tegenzit. Houd in gedachten dat de geestelijke en fysieke toestand elkaar in evenwicht moeten houden.

Vissen 20-2 t/m 20-3
De romance waarin u nu verwikkeld bent, of binnen afzienbare tijd verwikkeld raakt, kan in een mum van tijd uitgroeien tot een vaste relatie. Tijdens een vergadering die te maken heeft met het werk, staat u misschien in het middelpunt van de belangstelling. Wat de gezondheid betreft: hoe meer discipline u opbrengt, hoe beter u zich voelt.
an deze week voor wie er in gelooft

bij die 1e: Ik heb niet eens zaken buiten Europa. Dat familielid: Zie ik haast nooit. (buitenland wonen ze)
en bij de 2e: Ik heb geen partner.

UITGELULD!!!

owja en dit is dus bijgleloof, daar heb ik nog een werkstukje van liggen.

Originally posted by cum-a-lot
voor wie in die onzin gelooft, ik ben kreeft ennuh ik zoek een maagd of een tweeling

HAHAHAHAA LOL :slight_smile:

maar ik geloof dus niet in die onzin…
ben zelf trouwens kreeft…

en ik ben weegschaal… Ik heb geen eens een Auto En ik werk op het moment ook niet… Wat een bull shit horoscopen.

ik ben kreeft ik heb geen vriendin, maar dat van het werk klopt het is twee dagen werken en de rest van de week op je gat zitten

Originally posted by flits
Op het werk wisselen pieken en dalen elkaar af. Er is echter geen reden voor paniek.

O nee:D :smiley: :smiley: hahahahaha