Stemmen

vbimport

Hai allemaal,

mijn vriendin doet mee aan de ‘Uit in eigen huis’ competitie van Royal Club. Daarvoor heeft zij een idee ingestuurd dat “de kast in mn eigen kast!” heet. (ze is een onwijze kast van) Als zij wint organiseert Royal Club dat voor haar. Om te winnen heeft ze heel wat stemmen nodig. willen jullie zo aardig zijn en zoveel mogelijk op haar stemmen. stemmen kan op onderstaande link alvast heel erg bedankt

groetjes

Erwin en Sandra

http://www.royalclub.nl/index.php3?Page=2_2_2&ID=993835650&Vote=993837620&Email=kasts@ndra.lachen.net

briljant, heb m’n stem ook maar ff uitgebracht.

Gedaan suc6 verder er mee :slight_smile:

zo heb al gestemd 5punten briljant…
ze staat al 4e by the way dus als de andere
cd freaks ook ff meewerken zit ze wel goed…

ok ik stem ff voor je :slight_smile:

Hey luitjes hardstikke tof dat jullie dit doen

Groetjes

Erwin En Sandra

5 pntn > BRILJANT! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Azrael
5 pntn > BRILJANT! :stuck_out_tongue:

Same hier! Jonges, stem nog ff door voor die griet, haalt ze misschien nog de 4e plaats ook:)

ook ma 5 punten gedaan

5 punten, ze stond ruim bovenaan d8 ik.

5 briljant ze staat nu 6de

5 erbij

ten eerste bedankt al iedereen die gestemt heeft
maar willen de mensen die nog niet gestemt hebben zo veel mogelijk stemmen ik wil echt proberen haar op een te krijgen

al vast bedankt

Erwin

En weer 5 erbij…

5 erbij en daar word vals gespeeld want ze staat nog steeds op de zesde positie

E weer 5, maar als jullie die andere er nu 1 geven dalen ze, dus de rest op 1 !!!

5 derbij nu weer op 1

5 punten erbij van mij

Originally posted by edje_007
[B]ten eerste bedankt al iedereen die gestemt heeft
maar willen de mensen die nog niet gestemt hebben zo veel mogelijk stemmen ik wil echt proberen haar op een te krijgen

al vast bedankt

Erwin [/B]

ooh dat lukt wel…cdfreaks zijn daar nogal goed in, gebruik de search functie maar eens voor het project van het lempke ofzoiets :slight_smile:

Dit komt me bekent voor. Hebben we vorige keer ook al nie op iemand lopen stemmen met z’n allen? Die toen ook winnaar werd?!
Nou, heb gestemd hoor. FF kijken of je vaker dan 1 keer kan! :wink: