Stemgeluid filteren uit muziek?

Wie weet of er programma’s bestaan die het stemgeluid uit een muziekstuk kunnen filteren? bv vanaf cd of uit MP3?

als je het weet email me ff naar kirdep@hotmail.com
ik zoek ook al tijden naar dit programma maar vond nix

Volgens mij is dit software-matig niet mogelijk.

Heb ergens gelezen dat het met de nieuwste versie van Nero al kan of in een toekomstige versie komt. Het effect (filter) heet Karaoke.
Ik werk nog met versie 4091 of zo iets. Misschien zit het in versie 5 maar ja die is nog niet echt betrouwbaar.

kan inderdaad in nero5 maar werkt uiteraard niet perfect

hoe moet je dat dan doen in nero?

Het is kan heel simpel, met de standaard plugins van WinAmp. Peferences -> Misc Plugins, kies daar dan bij Lirbray "Nulsoft Demo v.032 for WinAmp 2, en dan bij module, Stereo Voice Removal. Het werkt niet echt perfect, maar het kan wel.

He Mike48x,
De Plugin waar jij het over hebt staat er bij mij niet standaard bij (v 2.61)

De lirbrary heet: Nulsoft DSP Demo v.o32 for WinAMP [dsp_test.ddl]

Ik wil die library wel opsturen, geef mij maar je email adres. (je kan ook naar mij eerst een mailtje sturen alz je niet wil dat iedereen je email heeft…(mike48x@apexmail.com)

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by HellRaiser:
Heb ergens gelezen dat het met de nieuwste versie van Nero al kan of in een toekomstige versie komt. Het effect (filter) heet Karaoke.
Ik werk nog met versie 4091 of zo iets. Misschien zit het in versie 5 maar ja die is nog niet echt betrouwbaar.
<HR></BLOCKQUOTE>

Versie 5.0.0.3 werkt prima met mijn Plex PXW-8432, al zeker 50 cd’s gebrand, op 4x en 8x speed, en ze doen het allemaal perfect. En in 5.0.0.3 kan je inderdaad een Karaoke (voice cut) filter toepassen, het werkt niet optimaal (je hoort nog wat op de achtergrond) maar goed genoeg voor karaoke, waar het dus voor bedoeld is.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by PrOxYoN:
[b]Wie weet of er programma’s bestaan die het stemgeluid uit een muziekstuk kunnen filteren? bv vanaf cd of uit MP3?

[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

RaveKaraoke is zo’n programma en is te downloaden van http://www.filez4u.w3.to/
kijk in APPZ / SOUND.

Succes