Std geforce of Een Merk?

vbimport

Std Geforce2 MX200 64Mb AGP TV

Dit zag ik staan bij norrod. Een standaar Geforce 2 MX200 64mb tv-out. Voor maar 275 pieken. Was mijn vraag maakt merk veel uit ? Want dis dus gewoon een merklose.

Heb je er al testen over gelezen ofzo!! Misschien dat je dan iets wijzerde word!!! Misschien op Tweakers.net dat ze hem daar onder de loep hebben genomen. Zeker weten doe ik het niet, maar je kan allicht eens gaan kijken.

http://www.tweakers.net

Vaak maakt het merk geen ene fluit uit.
De chipset is toch van Nvidia (en dus die detonator drivers zijn te gebruiken).

Er is ooit wel een verschil geweest tussen het gebruikte geheugen op een videokaart (Creative had bij de MX langzamer geheugen), maar tegenwoordig is dat ook niet meer.

Bij een test tussen de GeForce 2 MX kaarten die ik ooit gezien heb was het verschil zo minimaal dat het op basis van de benchmarks niet te zeggen was welke kaart beter is. Je kijkt dan naar de aansluitingen (zit er een TV-Out op ja/nee) en eventueel naar de bijgeleverde software…

After-sales service en garantiebepalingen kunnen nog wel schelen, maar als de winkelier je daar van kan verzekeren dan zou ik zeggen, ga ervoor

k thx… Ik heb net een review opgezocht op tweakers.net over die geforce MX200. Hij is dus slechter als een Gewone geforce. Maar ik bedoel toch 32mb meer dat tikt wel aan toch ? Want volgens mij was die test op tweakers geen 32mb vs. 32 mb.

Hoeveelheid geheugen op de kaart heeft nix te zeggen over de snelheid, snelheid en soort geheugen echter wel!
Meer geheugen is mooi, dat is nl nodig voor meer kleurdiepte en hogere resoluties of een combi daarvan.

Maareuh de prestaties van de MX200 liggen onder die van de standaard MX. De prestaties van de MX400 liggen weer boven die van de MX.

Merk maakt over het algemeen weinig uit. Ik heb een Powercolor (ooit van gehoord?) en die is prima. Even snel als een Asus e.d. werkt gewoon met de Detonator drivers en is een stuk goedkoper. Waarom niet dus?