StarWars II trubbels?

vbimport

Ik heb nou een tijdje geleden Starwars II gezien. Was erg leuk! Maar nou zat ik net te denken: die klonen van Jango Fett groeiden 2-3x zo snel, toch? Da's mooi om snel een leger uit de grond te stampen, maar is die Clone Army over een paar jaar niet bejaard dan?

(Waar je al niet aan kan denken op een zondagochtend... :))

Neej hoor dat hoeft niet… stel je voor dat de klonen genetisch gemanipuleerd zijn, zodat ze enkele honderden jaren oud kunnen worden! Dan is hun leven wellicht even lang als een mensenleven!

Je zou natuurlijk ook kunnen stellen dat het onnodig is voor de clones om oud te worden, aangezien ze vechtmachines zijn en waarschijnlijk niet lang te leven hebben!

Ach, dit is een SF-film waarin sowieso toch alles mogelijk is, dus dit zal ook wel kunnen. Het is nu alleen nog wachten op de 3de film waarin ze misschien Jedi’s klonen. 5 Obi-Wans tegen 5 Count Dookus. Cool :smiley:

Ze werden 2-3x zo snel volwassen, daarna bleven ze op de leeftijd waarbij ze optimaal ‘nuttig’ waren. (je kan het zo mooi maken als hoe ver je eigen fantasie rijkt.) :stuck_out_tongue:

In de film Clerks zit ook een hele mooie dialoog over de vernietiging van de tweede Death Star. Daar ging het erom dat er alleen maar arbeiders op de tweede Death Star zaten (hij was nog niet af) en geen soldaten , dus was het een zwarte dag voor de bouwsector.

Originally posted by Mr. Belvedere
In de film Clerks zit ook een hele mooie dialoog over de vernietiging van de tweede Death Star. Daar ging het erom dat er alleen maar arbeiders op de tweede Death Star zaten (hij was nog niet af) en geen soldaten , dus was het een zwarte dag voor de bouwsector.
Eén v/d leukste films vind ik dat!

En idd, een oplossing voor dit probleem is zo verzonnen. Da’s de magie van de film hè! :smiley:

Originally posted by dansmug
Ach, dit is een SF-film waarin sowieso toch alles mogelijk is, dus dit zal ook wel kunnen. Het is nu alleen nog wachten op de 3de film waarin ze misschien Jedi’s klonen. 5 Obi-Wans tegen 5 Count Dookus. Cool :smiley:

5 jar jar’s

aaaaaaaaaaahhh !!

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

5 jar jar’s

aaaaaaaaaaahhh !! [/B]

5 jar jar’s die worden ingemaakt door 5 R2D2s en 5 3POs

hahaaaaaaaaaaa !! :wink: