Startpagina @ CD Freaks

vbimport

jullie weten het wel, vroeger was er er eentje, met links naar diverse sites, maar deze is nu opgedoekt.

Zouden jullie willen dat deze startpagina, terug het leven zag, en eventeel jullie nieuwe startpagina wordt :wink: ?

Alvast tips, om deze startpagina een succes te laten worden? Of hebben jullie het volste vertrouwen in ons ?

GVD, ik vind die sticky berichten echt superkut. Kunnen we daar niet even lekker mee stoppen? Als het belangrijk is blijft het vanzelf wel bovenaan staan…

We maken het moppentopic even sticky om nieuwelingen het te laten zien

Wat is dat nou voor een bullshit? Ik vind het gewoon puur kut dat er altijd een paar dingen bovenaan staan

Die advertentie sticky is cool dat helpt teminste dan herriner ik het me weer. Maar kom op niet alweer eentje. En die moppen topic mag idd ook weer niet sticky worden.

En zo`n startpagina lijkt me wel weer cool :slight_smile: Zolang er maar een link naar het forum op staat :slight_smile:

cie start pagina van eerst vond ik veel makelijker.
die begreep ik wat beter bij de deze zijn somige dingen veel kleiner geschreven

Originally posted by jojk
[B]GVD, ik vind die sticky berichten echt superkut. Kunnen we daar niet even lekker mee stoppen? Als het belangrijk is blijft het vanzelf wel bovenaan staan…

Wat is dat nou voor een bullshit? Ik vind het gewoon puur kut dat er altijd een paar dingen bovenaan staan [/B]

ben het met je eens… als er nu ineens een hele reeks sticky onderwerpen komen dan is dat wel onoverzichtelijk.

Maar ik ben het wel mee eens over een startpagina das wel kewl.

btw, enkel admins kunne topics sticky maken :slight_smile:

Originally posted by Mattel007
btw, enkel admins kunne topics sticky maken :slight_smile:

Wat wil je daarmee zeggen? Als je ze nou ff unsticky maakt… moppentopic sticky…prutsers

[B]

Wat wil je daarmee zeggen? Als je ze nou ff unsticky maakt… moppentopic sticky…prutsers [/B]

kun je alleen maar commentaar geven ik heb je de afgelopen paar dagen niks anders zien doen

[B]

Wat wil je daarmee zeggen? Als je ze nou ff unsticky maakt… moppentopic sticky…prutsers [/B]

nah, dan krijg ik weer onder men voeten :wink:

[B]

als je die moppentopic unsticky maakt krijg je weer moppen over de site heen

Deze topic is totaal nutteloos, aangezien Start@CD Freaks in de planning ligt en we bezig zijn met een script hiervoor.

Dat hij sticky is, is al helemaal onnodig, dus ik sluit de topic ook gelijk !