Starmaker

vbimport

wat is dit toch een irritant programma :frowning:
zijn er eigenlijk nog freakers die dit kijken ?

Ik heb in het weekend een paar afleveringen gezien maar ik vind het niet veel soeps

me 2.

top 2 slechtste progies:

1 starfaker
2 big dieet

(hoe hoger hoe slechter)

ik vind het ook irritant ,zitten paar vrouwen in die er zeker mogen zijn hoor maar dat is dan ook alles.

big diet nog nooit naar gekeken.

Ik boycot zulke programma’s. Is schadelijk voor mijn welgesteldheid.

Ik kijk die zeik ook niet…

Ik moet zeggen dat ik de laatste jaren sowieso al heel weinig TV kijk! Kijk meer monitor!!! :slight_smile:
Maar als ik bij me girl ben dan wordt ik van StarMaker echt helemaal leip! Stelletje homo’s (enzo) daaro die proberen te zingen! Bah!!! :frowning:
Heb echt een hekel aan van die overspontane gasten!!!

Dat programma is echt zo slecht ik heb het een paar keer gekekeken en het is echt 3x nix. Echt bagger.

en het ziet er nog naar uit dat hun “hit” ook nog in de top 40 gaat komen :frowning:

Wie gaat er nu een half uur per dag kijken naar die drolletjes. Als straks Starmaker is afgelopen krijg je allemaal van die ***-singeltjes die door alle deelnemers van Starmaker worden uitgebacht, die singel die nu uitgebracht gaat worden lijkt me al helemaal ***

Ik heb 1 keer een mini stukje gezien, maar vond er geen reet aan. Van mij mogen ze het helemaal afschaffen.

hahaha lijkt erop alsof we het hier allemaal met elkaar eens zijn :slight_smile: