Starmaker is niets meer dan een commercieel product!

vbimport

Dit bericht heb ik op verschillende Starmakerfansites gezet

Mijn mening is duidelijk. Ik vind dat Starmaker niets meer is dan een commercieel product van Yorin en John de Mol.

De zangers en zangeressen van Starmaker zijn uit op succes, bekend worden, en veel geld verdienen. Ik kan ze uit hun dromen helpen: Succes hebben ze eventjes, over een half jaar weet niemand meer wie ze zijn, en de enige die er rijker van worden zijn Yorin en John de Mol.

Ik zelf ben nooit in die commerciële opzetjes getrapt. Maar meiden tussen de 12 en 17 jaar trappen daar altijd in. Mijn nichtje heeft ook meer dan 3 jaar land al haar geld uit gegeven aan die Backstreetboystroep. Later kwam ze gelukkig wel achter de ware bedoeling ervan. Geld verdienen!!! Het enige waar de producers van Starmaker, Backstreetboys, Krezip, Britney Spears etc. op uit zijn is geld verdienen. En als zo’n groep niet meer genoeg oplevert wordt het gewoon opgeheven.

Dit zal ook met Starmaker gebeuren. En naar mijn mening heel snel want uiteindelijk is de zangkwaliteit van die jongens en meiden maar middelmatig. Het uiterlijk is dan ook veel belangrijker. Een meid met een mooi figuur, grote bosten en een lekker kontje scoort altijd beter dan een meid die ECHT goed kan zingen.

Ik hoop dat ik met dit bericht jullie “Starmakerfans” weer met met beide benen op de grond heb gezet. Over 2 weken is het moederdag. Koop van het geld wat je anders aan Starmaker CD’s en spullen uitgeeft een mooi cadeau voor je moeder. Zij verdient het meer dan Yorin en John de Mol.

Dit bericht zal de starmakerwebmaster wel snel verwijderen, want nu zit ik aan het hun brood.

Maar nu wil ik van jullie weten: Wat is nu de werkelijke bedoeling van Starmaker???

Misschien is het wat achterhaald, maar wat vinden jullie van Starmaker? Ik heb er maar een poll van gemaakt

Originally posted by CDtje
[B]Mijn mening is duidelijk. Ik vind dat Starmaker niets meer is dan een commercieel product van Yorin en John de Mol.

[/B]

Ja duh… Ik kan niet begrijpen als iemand wat anders zegt.

Originally posted by CDtje

Dit zal ook met Starmaker gebeuren. En naar mijn mening heel snel want uiteindelijk is de zangkwaliteit van die jongens en meiden maar middelmatig. Het uiterlijk is dan ook veel belangrijker. Een meid met een mooi figuur, grote bosten en een lekker kontje scoort altijd beter dan een meid die ECHT goed kan zingen.

1-0 voor CD-tje naar mijn mening en ik vind dat je groot gelijk hebt CD-tje ik mag die lui ook niet zien of horen dus voor mijn part worden ze geruimd :smiley:

WAT is et? :wink:

I Love this topic…
je hebt helemaal gelijk cdtje…
ik heb ook een bloedhekel aan dat achterlijk
gebleer van de nep artiesten…
vind dat nieuwe anti starmaker nummer
wel gaaf star for a day ofzoiets…van een paar
gekke nederlanders en ook ondersteunt
door dolf janssen… daarmee willen ze in 1x
op nummer 1 in de top 40 komen om te laten
zien dat dat echt geen prestatie is…
misschien dat ik dat singletje wel ga kopen
om hun te steunen en te laten zien dat ik
schijt genoeg van dat starmaker heb…

Ok ik heb er duidelijk geen mening over want ik ben anderhalve week geleden pas achtergekomen dat er zoiets was als Starmaker (neej ik kijk egg geen tv behalve cartoons) en een dikke week teurg leerder ik ook pad die single kennen die ik dus ook pas 3x gehoord heb en wel aardig vind
Ik hoor echter iedereen klagen dat je ze veel oop de radio hoort en die #1 pos in de top40 zal wel nep zijn
Maar ach… wat is nu niet nep??

Dat het een commercieel product is is toch logisch!!! :confused: Verder rommelen ze maar wat aan hoor ik heb er toch geen last van je moet het gewoon niet downloaden! :slight_smile:

LOL@ topic :)))

Tuurlijk is het gewoon weer een commercieel produkt! Das logische als je kijkt naar de bedenkers van het concept!

En daarom moeten we allemaal One Day Fly gaan promoten!!! :smiley:

StarFaker sukt vreselijk man! Echt een KUTprogje man! (MSpaint is nog beter! :wink: )
Me girl kijkt het elke dag! Ik vind het zo erg dat mensen zich zo overactief gaan lopen uitten op de TV!! Bah!! :stuck_out_tongue:

Nog nooit gezien…Echt waar.

Wel paar keer over gehoord bij Spijkerman.

Dit bevalt me prima zo dus ga ook niet kijken.

Ik ben zeker de enigste die een fan is van dat programma?? :slight_smile:

Nee niet de enigste op TMF lazen ze ook 2 pro starmaker mailtjes voor… Na de clip van one day fly.
Tenzij jij ze natuurlijk hebt gestuurd :D.

Wat is tegenwoordig niet meer commercieel??? Alles toch??

Ja maar dit is wel TE erg… net zoals BB, Bus etc…

Ik vind het bij andere dingen ook veel te ver gaan, zoals bij sport (met name voetbal)…

Ook daar heb ik een hekel aan :slight_smile:

Ikzelf kijk er dus wel graag naar, of het nu commercieel is of niet. Kijk dus niet om de meiden, die zijn gewoon leuk, niets bijzonders, maar vind dit leuker dan een amerikaanse serie die dus net zo goed commecieel bezig is…

Ja maar die amerikaanse serie faked niet of het echte artiesten zijn. Starmaker is gewoon een voorgekauwed concept. Maar dat zeggen ze niet. NEE ze doen net alsof het dat niet is.

Helemaal mee eens, maar ik moet wel mee naar het slot concert van ze :mad: mijn vriendin vindt ze zo cool.
Iemand een handgranaat voor me, dan kan ik die zooi gelijk van het podium ruimen… gna gna gna gna!