Star Trek of star Wars

vbimport

Voor mij toch echt Star trek. Veel meer verhaal en veel echter.

ik kijk ook liever naar star trek

Star trek heeft zeker meer verhaal en me voorkeur boven star wars.
Star wars is meer een sprookje enige delen die ik van starwars goed vindt zijn de 1e 2 ,Return of the jedi en episode 1 waren minder helemaal met die iritante jar jar in episode 1 hoop dat ie episode 3 niet haalt :slight_smile:

Ik vind ze beiden zeer goed, maar aangezien Star trek veel complexer, diepgaander etc. is kies ik voor ST

vind ze alle twee steengoed maar smaak verschilt hé

Zou je ook niet een optie toevoegen they suck both :stuck_out_tongue:

Ik kijk er soms naar en vind het allebei achtelijk. Ik kan ook nooit onthouden want het verschil tussen die twee is :eek:

Tja, dit is een hele moeilijke. ST: Generations is bijvoorbeeld een hele mooie film, daarentegen is The Phantom Menace ook beresterk.
Als je naar de verschillende soorten games gaat kijken(meer mijn expertise!), is SW toch echt beter. Spellen als SW: Rogue Squadron, SW: ep1 Racer en X-wing Alliance waren stuk voor stuk beter dan bijvoorbeeld STV: Elite Force. EF ziet werkelijk klote uit. Loopt op de Q3 engine, en die is dus ook zo kut als wat. Hadden ze dat EF nu rond de Unreal Tournament engine gebouwd, dan had het er toch gelikter uitgezien en was het waarschijnlijk een groter succes geweest. Één ding hebben ze wel met elkaar gemeen: ST en SW spellen zijn niet goed online te spelen. Oftewel klote leveldesign, of gewoon superlangzaam. De films vind ik dus vele malen beter dan de games.

ik heb niet gestemd
die programma’s zuigen allemaal
met die rare wezens

zit daar verschil tussen dan :confused:

ja sorry hoor, ik kijk het nooit :stuck_out_tongue:

ik vind er allebei geen zak aan, ik zou het verschil niet eens weten…

ik vond de eerste films van star wars wel goed. Star trek vind geen fluit aan, als ik daar een episode van kijk krijg ik scheurbuik. Trekken doe je immers niet in space, daar heb je zwaartekracht voor nodig.

startrek ruls

Originally posted by carlo vaesen
met die rare wezens

Wat rare wezens?! :stuck_out_tongue:

Star Wars roeleert hevig!! :wink: Tjek out da site!!

Kan iemand hier uitleggen wat het verschil is tussen Star Wars en Star Trek. Ik weet alleen dat de namen anders zijn en voor de rest weet ik er eigenlijk helemaal niets zinnigs van. (als je er al iets zinnigs over kunt te weten komen dan):stuck_out_tongue:

RObby wat heeft dit met star wars en star trek temaken??

Originally posted by RDJ
RObby wat heeft dit met star wars en star trek temaken??

Ik denk dat Robbie een foutje gemaakt heeft. Maar Robbie dat kan gebeuren hoor. CDFREAKS zijn ook maar mensen :smiley:

ik vind dat Star Trek episodes langdradig en saai zijn, de films zijn dan weer beter (meer actie enzo)

Star Wars vind ik nog altijd vet roeleren :):slight_smile:

/me = Star Wars fan :cool:

Over de games:
Er zijn heel erg veel Star Trek & Star Wars games uit. De een al beter dan de andere, maar de Star Wars games vind ik toch een stuk beter. Star Trek heeft heel wat saai strategy games enzo en de meeste Star Wars games hebben meer actie :slight_smile:

Whoops… dit hoorde in een andere thread thuis!

Np R0bby kan gebeuren :slight_smile:

Over games gesproken star wars star fighter op de ps2 is best wel gave game trouwens…

Ah, Star Wars, ik zag hem toen 'ie hier net uitkwam (was ik nog een klein jochie). Fantastisch, vooral The Empire Strikes Back. Maar nu hebben ze er “George Lucas meets Walt Disney” van gemaakt. Ik denk dat ik niet eens naar deel 2 ga. :frowning: