Star Trek Enterprise

vbimport

Ik heb net even 3 afleveringen van Star Trek Enterprise (de nieuwste serie) gekregen :

Broken Bow
Fight or Flight
Strange New World

Best wel een aardige serie. Speelt zich af tussen first contact en Captain Kirk tijdperken zeg maar. Leuke soundtrack en vrij aardige verhaaltjes (al beginnen ze na 10 triljoen afleveringen van elke Star Trek best wel op elkaar te lijken).

Fotootje van 1 van de crewleden :slight_smile:
http://www.startrek.nl/pictures2/ent/jolene_blalock003.jpg
Al met al een reden om te kijken soms :slight_smile:

Iemand anders ze al gezien en/of ergens nog meer episodes te sponzen (= downloaden) of zijn de Kazaa achtige programma's daar beter in ?

Als je me wat links kunt geven ben ik heel erg blij!

Ik w8 zelf ook met smart op de nieuwe serie (ja freakers, ik ben een trekkie… ga me nu niet meteen voor nerd uitmaken svp:D) maarja… wat biedt Nederland? Herhalingen van DS9. Ik weet niet eens hoe het verder gegaan is na die aflevering van Voyager waar Torres en Janeway door de Borg zijn geassimileerd.

Ik moet trouwens zeggen dat die meid je in die pic laat zien Belvedere wel enorm aantrekkelijk is. Begint een beetje op Babewatch te lijken :). Wordt zeker de opvolgster van 7of9:).

Maareuh nu we het erover hebben: heeft iemand enige idee wanneer de nieuwe serie in NL in premiere gaat? En wanneer Voyager verder gaat?

Trouwens… ze gaan terug naar het captain Kirk tijdperk? Dat is wel heel erg leuk, daar de originele Startrek nog altijd mijn favo is (ok verhaaltjes met de Borg zijn gewoon stoer, maar die oude heeft gewoon wat, Spock & Kirk roelen gewoon…). Laat me denken aan die aflevering van DS9 waar ze terecht komen in “troubles with tribbles”…

Originally posted by Dee-ehn
[B]Als je me wat links kunt geven ben ik heel erg blij!

Ik w8 zelf ook met smart op de nieuwe serie (ja freakers, ik ben een trekkie… ga me nu niet meteen voor nerd uitmaken svp:D) maarja… wat biedt Nederland? Herhalingen van DS9. Ik weet niet eens hoe het verder gegaan is na die aflevering van Voyager waar Torres en Janeway door de Borg zijn geassimileerd.

Ik moet trouwens zeggen dat die meid je in die pic laat zien Belvedere wel enorm aantrekkelijk is. Begint een beetje op Babewatch te lijken :). Wordt zeker de opvolgster van 7of9:).

Maareuh nu we het erover hebben: heeft iemand enige idee wanneer de nieuwe serie in NL in premiere gaat? En wanneer Voyager verder gaat?

Trouwens… ze gaan terug naar het captain Kirk tijdperk? Dat is wel heel erg leuk, daar de originele Startrek nog altijd mijn favo is (ok verhaaltjes met de Borg zijn gewoon stoer, maar die oude heeft gewoon wat, Spock & Kirk roelen gewoon…). Laat me denken aan die aflevering van DS9 waar ze terecht komen in “troubles with tribbles”… [/B]

T’Pel (zoals ze in Enterprise heet) is gewoon ontzettend lekker inderdaad , al in aflevering 1 is er een scene waar ze nog NET een setje aanheeft (sometimes you gotta love decontamination).

De serie speelt zich af NA Zefram Cochrane’s warp 1 -> First contact (de film) en VOOR Captain Kirk met een enterprise 5 jaar lang de ruimte doorkruist.

Overigens is goed te zien dat er nu een behoorlijk budget is voor uitgetrokken. Elke aflevering kan ZO een dvd filmpje worden , heel mooie kwaliteit en geluid… En een bloedjemooie soundtrack…

Ik zal eens rondfietsen op kazaa…

wat ik nu in mijn bezit heb zijn 4 videocd’s waarvan aflevering 1 (Broken Bow) waarschijnlijk de lange pilot is (enterprise vertrekt op 1e missie namenlijk) en duurt dus extra lang.

Lekker kijken op de tv via dvd speler die ook videocd’s aan kan.

Maar anders neem je maar een laptop mee naar de hcc dagen , dan fietsen we de data wel even over op je harddisk.

Cool, waar kan ik dat spul krijgen?

Star trek is nog steeds UBER of het nu de org serie is de next generation of voyager(waar van ik de herhalingen dagenlijks nog kijk op net5 nu) Wordt tijd dat nederland 1st een de serie van voyager normaal afmaakt en gelijk door gaat met deze nieuwe serie. of hopelijk komt het op bbc net als farscape nu is.

Star.Trek.Enterprise.S01E01.PREAIR.VCD-FE
Enterprise.S01E02.Fight.or.Flight-FTV
Enterprise.104.Strange_New_World.VCD.cid-WoW
Enterprise.105.Unexpected.VCD.cid-WoW
Enterprise.106.Terra_Nova.VCD.cid-WoW
Enterprise.107.The_Andorian_Incident.VCD.cid-WoW
Enterprise.108.Breaking_The_Ice.VCD-iNTERNAL.cid-WoW
Enterprise.109.Civilisation.VCD-iNTERNAL.cid-WoW

die zijn tot nog toe uit…Broken Bow is de pilot aflevering (2X zo lang)

FE is steeds iets eerder met de releases maar de WoW zijn van betere kwaliteit dus die dowload ik altijd. Op kazaa zouden ze ook te vinden moeten zijn.

De serie is beter dan ik verwacht had…je zou zeggen terug in tijd gaan is minder leuk, maar dat is dus niet het geval. Vind het in elk geval erg koele serie:)

Originally posted by RDJ
Star trek is nog steeds UBER of het nu de org serie is de next generation of voyager(waar van ik de herhalingen dagenlijks nog kijk op net5 nu) Wordt tijd dat nederland 1st een de serie van voyager normaal afmaakt en gelijk door gaat met deze nieuwe serie. of hopelijk komt het op bbc net als farscape nu is.

De nieuwe afleveringen worden nu op de BBC uitgezonden. Vorige week dinsdag was die aflevering van Voyager waar ze expres zich door de Borg lieten assimileren. Dat was volgens mij de laatste die de Avro heeft uitgezonden. Die begint er pas februari weer mee volgens mij. Who cares about subtitles anyway. BBC rules (behalve dan als ze Star Trek uitstellen om cricket of poole uit te zenden).

Trouwens Space: Above en Beyond is altijd nog beter dan iedere ST serie tot nu toe. Jammer dat daar maar één seizoen van is gemnaakt.

Originally posted by pietpaulusma
[B]Star.Trek.Enterprise.S01E01.PREAIR.VCD-FE
Enterprise.S01E02.Fight.or.Flight-FTV
Enterprise.104.Strange_New_World.VCD.cid-WoW
Enterprise.105.Unexpected.VCD.cid-WoW
Enterprise.106.Terra_Nova.VCD.cid-WoW
Enterprise.107.The_Andorian_Incident.VCD.cid-WoW
Enterprise.108.Breaking_The_Ice.VCD-iNTERNAL.cid-WoW
Enterprise.109.Civilisation.VCD-iNTERNAL.cid-WoW

die zijn tot nog toe uit…Broken Bow is de pilot aflevering (2X zo lang)

FE is steeds iets eerder met de releases maar de WoW zijn van betere kwaliteit dus die dowload ik altijd. Op kazaa zouden ze ook te vinden moeten zijn.

De serie is beter dan ik verwacht had…je zou zeggen terug in tijd gaan is minder leuk, maar dat is dus niet het geval. Vind het in elk geval erg koele serie:) [/B]

Heb je toevallig ook filenames van de DivX versies? Hele VCDs via KaZaa downloaden lukt bijna nooit.

bij mij weten zijn er geen divx releases van…tenminste geen officiele. Het kan natuurlijk wel zijn dat iemand ze omgezet heeft dat weet ik niet, die ik noemde zijn de officiele in elk geval:)