Originally posted by Dee-ehn
[B]Als je me wat links kunt geven ben ik heel erg blij!
Ik w8 zelf ook met smart op de nieuwe serie (ja freakers, ik ben een trekkie… ga me nu niet meteen voor nerd uitmaken svp:D) maarja… wat biedt Nederland? Herhalingen van DS9. Ik weet niet eens hoe het verder gegaan is na die aflevering van Voyager waar Torres en Janeway door de Borg zijn geassimileerd.
Ik moet trouwens zeggen dat die meid je in die pic laat zien Belvedere wel enorm aantrekkelijk is. Begint een beetje op Babewatch te lijken :). Wordt zeker de opvolgster van 7of9:).
Maareuh nu we het erover hebben: heeft iemand enige idee wanneer de nieuwe serie in NL in premiere gaat? En wanneer Voyager verder gaat?
Trouwens… ze gaan terug naar het captain Kirk tijdperk? Dat is wel heel erg leuk, daar de originele Startrek nog altijd mijn favo is (ok verhaaltjes met de Borg zijn gewoon stoer, maar die oude heeft gewoon wat, Spock & Kirk roelen gewoon…). Laat me denken aan die aflevering van DS9 waar ze terecht komen in “troubles with tribbles”… [/B]
T’Pel (zoals ze in Enterprise heet) is gewoon ontzettend lekker inderdaad , al in aflevering 1 is er een scene waar ze nog NET een setje aanheeft (sometimes you gotta love decontamination).
De serie speelt zich af NA Zefram Cochrane’s warp 1 -> First contact (de film) en VOOR Captain Kirk met een enterprise 5 jaar lang de ruimte doorkruist.
Overigens is goed te zien dat er nu een behoorlijk budget is voor uitgetrokken. Elke aflevering kan ZO een dvd filmpje worden , heel mooie kwaliteit en geluid… En een bloedjemooie soundtrack…
Ik zal eens rondfietsen op kazaa…
wat ik nu in mijn bezit heb zijn 4 videocd’s waarvan aflevering 1 (Broken Bow) waarschijnlijk de lange pilot is (enterprise vertrekt op 1e missie namenlijk) en duurt dus extra lang.
Lekker kijken op de tv via dvd speler die ook videocd’s aan kan.
Maar anders neem je maar een laptop mee naar de hcc dagen , dan fietsen we de data wel even over op je harddisk.