Standaard (stage) rapport vraagjes

vbimport

ok, ik heb mijn stage afgesloten (en mijn leven dus weer hervat ;))
maar nu heb ik een probleempje…mijn school wil nu gaarne een stage verslag hebben en DarkChild zou DarkChild niet zijn als hij niet weer eens veel te laat is begonnen…

om een kort verhaal lang te maken…er zijn vast wel sites die van die voorbeeld (standaard) rapporten hebben met een standaard antwoord op vragen als:

-de meerwaarde van een stage

-de stage als voorbereiding op het bedrijfsleven

-het leereffect van een stage

enz…

of misschien heeft 1 van jullie nog wel een dergelijk rapportje ooit moeten maken dat ik ff kan ‘lenen’…

tja, what can I say…kreeg na 4 maanden ineens mijn leven terug en nu is het lastig terugkeren naar schoolactiviteiten :wink: (en daarnaast is het ook gewoon niet leuk om terug te keren :frowning: )

thnkz

ONE

ok, ok, ok, you know what really pisses me off? loop ik te zoeken naar good material voor mijn stageverslag (zie bovenstaand) kom ik op deze pagina terecht:

http://people.zeelandnet.nl/koverl/stage.html

doe ik op deze pagina iets fout of wil deze gast echt geld verdienen met zijn password generator popup schermpje!? :frowning:

anyways

ik wil dat verslag
(en ik wil niet dat nummer bellen uiteraard)

ONE

Ik denk dat dat verslag gewoon op zijn website staat. Onbeveiligd toch hoop ik wel :slight_smile: Probeer eens die hele website op je harddisk te zetteb (bijvoorbeeld met Frontpage) en ga dan ff zoeken :slight_smile:

Suc6