Stamgasten

vbimport

Wat is de bedoeling van dit derde dutch forum en wanneer gaat het open?

greetz

wie worden er onder “stamgasten” verstaan hiero?

Ik hoor er toch wel bij he jongens:D:confused:

Ik ben er ook wel benieuwd naar. :):cool:

zal wel naderverklaard worden, maar niet door mij …

Originally posted by Mattel007
zal wel naderverklaard worden, maar niet door mij …

hehe…lekker duidelijk :slight_smile:

Maar Mattel heeft wel helemaal gelijk :slight_smile:

Het enigste wat ik weet dat het een test forum is voor trouwe members dus geen newbies zeg maar. Maar er is een probleem je kunt de permissie niet instellen dat er verschillende users binnemogen van dat forum.

ja en wat is een “trouwe member” nu… Ik zit al een tijd op cdfrks maar heb wel ni teveel postings gemaakt… duz laat het me weten é,
grtzz

Ja leuk zon forum maar ik zit hier ook al best lang (al een jaar of 2, 2eneenhalf) maar ik heb me opnieuw moeten registreren dus hek weinig posts.

Dus hoe gaat dat nou in zijn werke let me know.

PS Helpt ut ook mee als ik vaak op #cdfreaks zit???

Er ligt een plan om voor een beperkte group een apart forum te maken waar ze onderling een beetje kunnen brallen, soort van ‘Old boys club’.
Hoe de permissie voor dit forum geregeld zou moeten worden is niet duidelijk, of dit op aantal postings, en dus userlevel, gaat of op invitation only.

Wanneer het op userlevel gaat betekent dit dat er nog meer mensen onzin gaan posten om maar een aantal postings op hun naam te halen zodat ze ook dit forum binnen kunnen. Hoe meer status aan een userlevel gegeven wordt hoe meer mensen hun ‘best’ gaan doen om een hoger userlevel te halen. Persoonlijk ben ik van mening dat er al teveel gewicht wordt toegekend aan die userlevels en dat sommige mensen maar onzin posten om een nieuw userlevel te krijgen, of althans erg trots zijn wanneer ze een nieuw level gehaald hebben.

De andere oplossing dat het invite only zal worden ben ik ook niet zo’n voorstander van, dan krijg je een klein vriendenclubje op het forum die zichzelf een soort elitestatus aanmeet en zich dan meer gaan voelen dan de rest, terwijl dit in feite helemaal niet zo is (het mod/admin forum is al enigszins zoiets, maar daar worden gelukkig voornamelijk interne discussies gevoerd die wel degelijk nut hebben…over het algemeen dan).

Zoals je zult zien, dat stamgasten forum hoeft voor mij niet en je zult er mij ook niet zien.

Ugh, i gespreekt heb. :wink:

wasig zeg

Ik vind het eigenlijk een beetje onzin. Wat jij zegt tax, het old boys talkgroepje vind ik onbegrijpelijk. Ik bedoel, welke dimensie voegt zoiets nou toe aan dit forum?

Ik weet niet waar Tax dit vandaan haalt, maar we hebben nog helemaal niets besloten over dit forum.

Graag willen wij alleen zeker weten of de ‘oude garde’ van het forum het hier nog leuk vind, of dat het voor hen te druk is, en of er voor hen niet teveel steeds dezelfde vragen komen.

Ik vind er niets mis mee om wat extraas te doen voor hen die hier al lang verkeren, zij hebben ons altijd gesteund en we zullen hen niet vergeten !

Maar voor nu ben ik nog aan het zoeken naar een vorm waarin we dit forum kunnen gieten, als hij er al komt.

Als de oude bezoekers er geen behoefte aan hebben dan gaat het iniedergeval niet door !

Ach, ik zuig wel vaker wat uit mijn duim :wink:

Dat je probeert om voor ‘de oude garde’ iets te doen is niets mis mee, maar dan denk ik dat dit forum ‘Stamgasten’ niet de juiste opzet is, zie mijn eerder genoemde argumenten.

Ik reken mijzelf niet tot de oude garde of welke andere garde dan ook…
Ik denk dat je eerst moet weten waarom die zogenaamde ‘oude garde’ het hier niet leuk meer zou vinden.
Is het omdat er teveel onzin gepost wordt, daarvoor is er ook nog serious questions & answers.
Is het omdat CD Freaks zo legaal is geworden (zie eerdere discussie ‘CD Freaks dwaalt af’), daar valt weinig aan te doen
Is het omdat het te druk is zodat deze oude mensen het niet meer bij kunnen houden…daar is het bejaardenhuis voor :smiley:

Sorry, maar ik zie het nu niet zo van dit ‘Stamgasten’ forum en snap niet dat het er nog staat, ook al is het met een slotje erop…

oooh dat was alleen omdat ik hoopte dat er een reactie kwam, het liefst met wat commentaar erop van wat jullie hoopten dat het werd, en wat juist niet, en van een paar mensen is dat nu wel duidelijk :slight_smile:

Vraag me mijn mening en die zul je krijgen…zoals je wel gezien hebt :smiley:

/me volgt de mening van taxie…

en ik denk ook dat het meer de hoeveelheid van onzin die gepost word mensen doet weggaan van die oude garde

(eerste forum dat ik opga is S A&Q ;))

maar kon het niet beter uitdrukken :slight_smile:

Wat ik denk is dat zo’n xtra forum speciaal voor een groepje mensen nie een echt goed plan is, met dezelfde argumenten die eerder gehoord zijn in deze topic.
Wat mij wel een goed plan lijkt is om een xtra forum neer te zetten over een bepaald onderwerp. Ik zie nu toch wel vaak dat als ik 1 dag nie geweest ben dat ik dan anderhalve pagina moet lezen aan topics die ik gemist heb!
Dus spreiding der topics zou best kunnen! Welke kant we dan op zouden moeten zou eens een discussie over moeten komen.

Maar zo’n speciaal forum voor “speciale” mensen zou denk ik ook tegen het CDfreaks moto ingaan; nm het helpen van mensen en iedereen is gelijk enzo! (damn waar haal ik dat vandaan; maar das denk ik wel hoe het toen ooit begonnen is, ja toch!?)

Een verdeling zoals in De engelse forums lijkt me wel oke.