Stabiliteit van AMD processor

vbimport

Hoi,

Jullie zeggen allemaal dat een AMD processor beter is. Kijken jullie dan alleen naar de snelheid of ook naar de stabiliteit van de processoren? Ik hoor van allerlei kanten dat een AMD processor met weinig dingen compatible is, veel blauwe schermen enzo. En dat je met een Intel minder problemen hebt. Klopt dit of hoe zit dat??

Rush

Hai there,
ik heb zelf ook een amd atlon 800 en is een prima pro.Krijg nooit geen bl schermen en geen rare meldingen zo als je zegt

Ik hoor anders het tegenovergestelde dat AMD met de Athlon een erg stabiele Processor heeft neergezet.

Heb zelf nog geen enkel probleem gehad met de Athlon 700 (sinds februari).

Waren wel wat problemen met GeForce, maar die zijn met latere drivers allemaal opgelost zover ik weet.

De AMD K6 (en voorganger) stond minder goed aangeschreven qua stabiliteit, maar de Athlon is een zeer stabiele en snelle processor!

Da_Taxman

Ik heb zelf ook amd k6 best wel lekker hoor. Ik krijg alleen geen blauwe schermen. Maar mijn moeder bord pakt hem maar tot de 400 mgh. dus das wel k*t.

Maar je kan volgens mij beter amd kopen wat het is een stuk goedkoper dan pentium. Bij pentium betaal je ook een groot gedeelte voor de naam.

Greetz,
Campo

i said it once befor and i will say it again: AMD RULEZ!

ik bedoel maar… ik heb mijn AMDtje (athlon 600) sinds februari en ben er erg tevreden mee… alleen jamer dat win98 er probs mee heeft… in 2000 is dat echter niet zo… komt vast door het nieuwe mobo!

Greeeeeeeetzzzzzzzzzzzzzzz

mijn athlon hangt nooit en staat soms dagen achter elkaar continue aan.
en ik heb nooiiiiiiiiiiiiiittttttttt problemen

Mijn k7 750 draait superstabiel op een AK72 bordje van aopen, zowel op 2000 als op win 98se. Als je nu pas koopt en je gaat voor de thunderbird, dan heb je momenteel nog de snelste ook.

Helemaal mee eens. AMD RuleZ. Kan er verder ook nix over zeggen. Laat die Intelshit maar lekker liggen en koop voor die tweehonderd die je overhoudt wat meer Ram of een grotere HD. Ja toch, niet dan?
Speedy

hahahahaha
is that a joke ???
athlon vast hangen ???
wa is da ???
1 keer gehad in de 4 maanden dat ik men 650 heb !!! FIFA 2000 is 1 keer vastgelopen !!!
nooit een blauw scherm gehad zoals die intel BROL !!! ja je kunt best wel zoals elke PC de chipset drivers het beste installeren tegen OE errors enzo
maar athlon is het compatibelst van allemaal !!!
elk fucking spel draaid er perfect op en in windows nooit problemen !!!
ATHLON rulezzzzzz
en binnenkort de prijzen ja die lage prijzen van athlon nog meer naar beneden !!!
40 procent zakken !!!
da kost Intel zen KOP !!!
dan die thunderbirds nog die de intel weg blaast tot en met !!!

ai ai…
Jullie zien toch allemaal over het hoofd. De compatibiliteits probleempjes van een Athlon en GeForce zijn nog niet allemaal opgelost. Zo nu en dan een blauwschermpje onder windows is mij niet vreemd, alhoewel met spellen is het WEL een geweldige combinatie…

Geforce problemen lagen niet aan de proccesor maar aan de chipset en/of de voeding die wordt gebruikt.