Spw3c

Hai,

Ik heb en vervelend popupje ergens opgelopen:Z En ik weet niet eens waar:confused: . Heeft iemand enig idee hoe dat ik dat weg kan krijgen. De link komt wel uit op een site en die lijkt em wel legaal. Maar om de zoveel tijd springt dat ding omhoog. En ik kan het ook niet vinden in de registry Spybot en AdAware zien hem ook al niet. Waarschijnlijk omdat het ook een spywarekiller is. Iemand enig idee?

:bow: :bow:

mzzl Dunedaïn

doe es start uitvoeren en dan intikken msconfig misschien staatie daar bij met opstarten ofzo of als service?

En anders format c:?

Ik geloof dat ik er 8er ben. In mijn Task Manager draaide een proces dat MSBB.exe heet en dat vroeg nogal wat geheugen en cpu en zow. Nu ben ik op zoek gegaan en ben er8er gekomen dat dat oa met Web3000 te maken had of w2k3 Dat is een Spyware progje maar het is te verwijderen en hij bleek later ook in de Add/Remove software te staan. Niet Web3000 maar wel het spyware progje. Tjah ik heb gezocht op MSBB in de registry en die vond hij wel maar deleten had geen zin. Kwam gewoon weer terug Dus was eigenlijk gewoon een beetje dom…lol eerst in Add/remove kijken en dan pas roepen. Totnog toe heb ik ook geen last meer gehad van Popupje

mzzl en tnx Dunedaïn