Spraakherkenning

Wie gebruikt er hier Office XP spraakherkenning?

1. Is deze al in het Nederlands?

2a.Zo JA waar?!?!

2b. Zo NEE kan de engelse ook geïnstalleerd worden bij de Office XP [NL] versie…

1. Werkt 't een beetje…

Once again…make this an interesting thread…:smiley:

Weet niet of L&H VoiceExpress ook in OfficeXP werkt, maar dat was een goed programma.

Binnen Office weet ik het niet, volgens mij nog niet in het NL te krijgen… (L&H en ik meen ook Philips Freespeech waren de enige NL-talige spraakherkenningsprogramma’s voor consumenten)

L&H is na die rechtzaak toch failliet verklaard he? Nouja als er een werkend product in de handel is, is dat niet direct een probleem (tis te hopen dat het een of andere bedrijf de technologie verder ontwikkelt anders kom je qua support niet ver meer natuurlijk…).

Ennuhhhh tis maar te hopen dat word nooit crasht, anders zit je met een probleem (hoe zeg je ctrl, alt en delete tegelijkertijd?;))

Originally posted by Dee-ehn
[B]L&H is na die rechtzaak toch failliet verklaard he? Nouja als er een werkend product in de handel is, is dat niet direct een probleem (tis te hopen dat het een of andere bedrijf de technologie verder ontwikkelt anders kom je qua support niet ver meer natuurlijk…).

Ennuhhhh tis maar te hopen dat word nooit crasht, anders zit je met een probleem (hoe zeg je ctrl, alt en delete tegelijkertijd?;)) [/B]

Philips heeft L&H’s technologieen opgekocht bij een veiling.

ik had een keer voor de gein Freespeeche van Filips getest. Werkte voor geen ene flikker. Moet je eerst uuuren voorbeeld zinnen zeggen. Alles goed enzo. Wil je eens een verhaaltje vertellen, doet ie, zelfs als je gewoon die VB zinnen herhaald omdat je die onthield, maakt ie nog steeds ‘‘voute’’

'Begin er niet aan! is mijn advies.