Spinnen!

vbimport

Kom ik dus net thuis van m'n werk en wil ik nog even lekker tv kijken, zit er z'on gigantisch grote spin op het plafon.Nu ben ik dus redelijk bang voor spinnen en kan ik dus geen tv kijken.

Als ze op de grond zitten vind ik het geen probleem(dan gooi ik er een boek op) maar dat beest beweegt nu al ruim een uur niet.

Nog meer mensen bang voor spinnen, en wat kun je er aan doen?

mzzl

echt bang voor spinnen ben ik niet leuk is anders maar ja.
als hij op het plafond zit zou je kunnen kijken of je hem met een theedoek ofzo naar beneden of dood kunt slaan en als hij op de grond is gevallen kun je altijd het boek er nog op gooien

Theedoek ga ik dus echt niet aan beginnen!!!Baal wel dat ik me moet laten leven door z’on K spin.

Ben er niet bang voor , als er een grote spin rond mijn keel kruipt kijk ik natuurlijk ook even vreemd , maar verder is het beestje banger voor jou dan andersom.

Er zijn therapieeen om dit angstgevoel voor spinnen (arachnaphobia , net als in de film) proberen weg te nemen.
Is heel normaal , de 1 heeft vliegangst , de ander hoogtevrees en dan zijn er weer mensen die stressen als de BSA met een huiszoekingsbevel binnenkomt stormen terwijl je clonecd hebt draaien op 25 pc’s.

Ik wil een keertje een vogelspin in een terrarium… lijkt me leuk huisdiertje en je hoeft hem maar 1 keer in de paar weken te voeren.

HAHAHAHA, ik weet niet of ik net “bang” ben als jij voor spinnen, maar ik herken het zeker, ook wel eens verteld aan vrienden en die lachten me dan hard uit, “jaja, ZO’N grootte spin he?”

ik heb het een keer opgelost door een emmer tegen het plafond te drukken (je kunt ook een cement emmer/bak gebruiken, zo’n zwarte, is zeker 1 diameter! (word steeds komischer) ik zie je al helemaal staan, maar goed, dan schuiven OF een a4-tje tussen de emmer en de spin schuiven (bij de cement bak moet je iets anders verzinnen :p)

Wat je niet wil is, gewoon laten “hangen” en morgen moeten constateren dat ie um gepeerd heeft, want dan vraag je je toch af waar ie zich verscholen houd…

sorry hoor, ik lach je niet uit, meer toe, want ik ken het probleem :slight_smile:

neej ben niet bang voor spinnen niet dat ik het nou zon lieve diertjes vind. als er een spin binnen zit mep ikm gewoon kapot, of ik pak m op en zetm buiten…

ik moet altijd wel lachen als mijn zusje moord en brand scheeuwt. Voor zon spinnetje kleiner dan de breedte van je pink. Ik sla um vaak dan wel dood voor haar. Maar natuurlijk pas als ik tijd heb :wink:

Ik heb hem net maar ff gefilmd zodat jullie morgen kunnen zien dat het echt een luie joekel is ( hij zit er nog steeds).

ik had er toen een te grootte van m’n hand dus ik ben benieuwd naar jouw vangst Brinta :slight_smile:

Originally posted by SoulShower
ik had er toen een te grootte van m’n hand dus ik ben benieuwd naar jouw vangst Brinta :slight_smile:

Ik heb hier geen vogelspinnen formaat ( wel potentie tot) maar zeker 5 cm.Morgen zal ik m’n vriend op het net zetten.

Ik ben ook niet bang voor spinnen, maar wat ik wel vies vind is als je ze hebt platgemept je zeer dikke vieze brui op je monitor krijgt… en dat zuigt!

Ben ik blij dat ik geen arachnophobia heb… daarentegen wel weer enigzins claustrofobie… (en da’s ook niet fijn…maarja)…

Originally posted by Dee-ehn
Ben ik blij dat ik geen arachnophobia heb… daarentegen wel weer enigzins claustrofobie… (en da’s ook niet fijn…maarja)…

D , een 19" kast is bedoeld om computers in te bouwen hoor , niet om er in te zitten telewerken :slight_smile:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

D , een 19" kast is bedoeld om computers in te bouwen hoor , niet om er in te zitten telewerken :slight_smile:

[/B]

Hehehehehe LOL

Nou, de klus is geklaard dus ik heb mooie voor en na plaatjes.

Ik slaap weer lekker en kan morgen op m’n gemak tv kijken, mits z’n broertjes of zusters zich komen wreken.

mzzl

laat zien die jpegs !

hm
bang van een spin ?
Snap het niet, het zijn toch leuke dieren. Kunt er leuke dingen meedoen zoals in brand steken, pootjes uittrekken, doorspoelen. Ik heb meer bang van boysbands.

Originally posted by cum-a-lot
hm
bang van een spin ?
Snap het niet, het zijn toch leuke dieren. Kunt er leuke dingen meedoen zoals in brand steken, pootjes uittrekken, doorspoelen. Ik heb meer bang van boysbands.

Cum-a-lot houdt van SM? :slight_smile:

Originally posted by Brinta
Ik heb hem net maar ff gefilmd zodat jullie morgen kunnen zien dat het echt een luie joekel is ( hij zit er nog steeds).
Prop er een glas omheen, en doe er een papiertje tussen (glas en plafond), en lazer hem dan naar buiten.

Mijn vriendin wordt ook helemaal panisch als er een spin in de buurt is.
Maar ik mag hem weer niet doodmeppen, want dat vindt ze zielig.
dus zet ik hem maar buiten.
EDIT Waar blijven die Jpegs nou?

Spinnen en ik zijn in oorlog.
Ik heb ook zo’n vrouw die helemaal tript. Echt boos wordt ze als ik hem van het plafond af mep en ik hem daarna kwijt ben.
Ze weet dan dat hij er nog ergens moet zitten:) .
Maar sinds kort sla ik iedere spin die ik tegen kom zijn hersens in.
Dit kwam door het volgende:
Er zat laatst een dikke vette op de slaapkamer (mijn vrouw was gelukkig niet thuis). Ik dacht “nou kan ik die wel dood meppen maar dan sta ik morgen die muur opnieuw te sauzen met latex”. Dus ik dacht ik pak hem en zet hem buiten. Word ik toch door dat k.t beest gebeten. Ik knijp flink door en pleur hem buiten. Echt wel dat mijn vinger even later een stuk dikker was. Sinds dien gaat iedere spin die ik binnen in huis tegen kom voor de bijl. Ik ben er absoluut niet bang van maar ik haat ze nu wel. En zo lang ze kleiner zijn dan mijn voet…

Bang voor spinnen?

ALs ik een hele dikke in de kamer zie of erger nog, op m’n slaapkamer dan wil ik 'm er ook het liefste uit, maar ik ben er niet vies van. Als er iemand is die er echt bang voor is, dan ben ik zelfs held genoeg om 'm op te pakken en in (meestal) haar gezicht te gooien…