Spin doctor?

vbimport

tweede oproep is er dan echt geen opvolger van spin doctor,of een proggie dat apparte muziektracks naar de hd copieert en dan burnt naar cd.
thanx.

waarom gebuik je niet gewoon CDrWIN,
hiermee kun je aparte cd-tracks selecteren en dan ook brandeh

waarom zou je eerst van muziektracks (dus nummers) een wave file maken??
je kunt gewoon tracks opgeven per CD en dan een imagefile maken en die dan burnen.

wat is nou eigenlijk mijn bedoeling.welnu spindoctor copieert de volledige track naar de hd dus geen image ,dit is handig als men met verschillende audio cd’s werkt waarvan verschillende tracks copieert men met spin doctor de volledige songs naar de hd.met andere proggies waarvan men met image’s werkt moet men bij het burnen de source cd steeds wisselen omdat dit verschillende tracks van verschillende cd,s zijn.ik hoop dat dit alles een beetje duidelijk is zodat jullie misschien verder kunnen helpen spin doctor was wel handig maar ondersteund de nieuwe burners niet.
thanx.

welnu dit betreft een hp 9110i,een tijdje geleden dacht ik iets gelezen te hebben op deze site over een simpel en handige tool da wav files naar de hd copieert.jammer genoeg ben ik het spoor bijster.
greetz.

maar je wisselt niet de cd’s onder het burnen maar bij het aanmaken van de imagefile.
als je gaat branden is het hele imagefile dus al klaar.

inderdaad portje gelijk heb je maar je moet je eens voor stellen ,het is toch overzichtelijker als men de complete track op hd kan zetten .en dit heeft als tweede voordeel dat men het resulaat van op hd kan beluisteren.
greetz.

en een programma als MusicMatch ?
http://www.musicmatch.com/download/

[This message has been edited by portje* (edited 28 May 2000).]

Dat kan prima met easy cdda extractor. Dat is een tool waarmee je mp3 kan maken, maar ook audiofiles in wav formaat op je harde schijf plaatsen. Er staat een goed werkende versie op de crazy bytes van januari '99.

bedankt aan iedereen voor de samenwerking en tips,het proggie easy cdda was precies wat ik zocht.
thanx.