Spierballen van mijn LG 915 monitor

paar weken geleden heb ik deze binnen gekregen, op het eerste gezicht perfect apparaat.

Na 2 weken kreeg ik iets vreemd te zien. Het beeld veranderde van kleur, wat wit was werd rood, daarna geel, blauw en toen weer wit (je ziet het bijna niet want het gaat erg langzaam)

Ok kan gebeuren, apparaat werd netjes omgewisseld door LG aan huis voor een nieuwe (deze was wel een maand ouder dan de vorige) ok, aangesloten en hop nu 3 weken later, WEER hetzelfde probleem, maar dan ook exact hetzelfde probleem!

Ik heb geen idee waar het aan ligt. Ik heb het apparaat op een andere pc aangesloten en ook daarop had ik alle kleuren van de regenboog (het gebeurd overigens niet altijd) dus aan de videokaart ligt het niet.

Iemand misschien een idee, of zelfde ervaring?

Nou ervaring ermee heb ik niet, maar als dit soort problemen optreden begin je al snel te denken aan een fout in een bepaalde serie producten.

Het kan zijn omdat het probleem zich pas na een tijdje manifesteerd dat LG het tijdens de testsessies niet heeft gemerkt, maar het kan ook zijn dat 1 bepaald onderdeel dat van een ander bedrijf (bijv Philips) afkomt een fout bevat.

Hoe dan ook, het lijkt me het beste dat je contact opneemt met LG, zorgt dat je een nieuwe nieuwe (geen tiepfout;)) krijgt en meteen hen de vraag stelt of dit soort problemen meer voorkomen…

ja idd even gebeld en het probleem is bekend, alleen de kleur veranderingen niet (maar dat gaat ook zo geleidelijk dat je dat dus bijna niet merkt) maar wel de strepen en geflikker, morgen komen ze deze al omwisselen. Twee weken even aanzien, want misschien dan weer feest :wink:

hen de vraag stelt of dit soort problemen meer voorkomen

bedankt voor de tip :slight_smile: