Speedtoch adsl modem onder windows xp?

vbimport

hallo allemaal,

ik heb een probleem ik heb een speedtoch modem voor adsl en heb windows xp maar mijn modem doet het niet onder windows xp weet iemand toevallig of ik nieuwe drivers nodig heb of zo

aub het is dringend wie kan helpen????

alvast bedankt

audiocdfreak@gmx.net

Ik heb een alcatel speedtouch usb modem en die werkt perfect onder XP.

Je moet gewoon een nieuwe inbelverbinding maken en als modem je speedtouch kiezen, bij inbelnummer zet je gewoon een getal (bij mij staat er 35)

Nu kan je gewoon inbellen zoals je met een gewone modem zou doen.

BTW. niet zo lang geleden is hier al een topic over geweest

Heb hetzelfde probleem met interne adsl Speed touch pc modem.
XP wil drivers drivers niet installeren en win 2K drivers lopen steeds vast. Nieuwe drivers reeds beschikbaar ???:frowning:

Mijn adsl-usb modem werkt perfekt onder xp. Misschien moet je even een mailtje naar alcatel sturen of en wanneer er nieuwe drivers voor xp uitkomen.

ik zou zowieso de laatste drivers afhalen maar kom …

Bij mij werkt-ie ook goed. (ik heb de niet-usb; ik doe het via een hub)

Ik heb ook de Alcatel USB Speed Modem en had wat probleempjes zoals dat soms de modem de ADSL verbinding niet meer kon vinden en dat die de verbinding niet wou sluiten. Op www.alcatel.com heb ik toen de nieuwste drivers gedowned en nu werkt het al een paar uur goed. De nieuwste drivers zijn versie 1.3.4. De versie die je nu gebruikt kun je zien door de Diagnostics van de modem op te starten, laatste tabblad, dragdiag.exe en dan staat het rechts.

Update: werkt nu 4 uur zonder problemen…