Special Treatment Tickets Sensation

vbimport

www.id-t.com ---> Sensation

ik ga vrijdag voor deur liggen dus ik heb bijna zeker special treatment tickets.. kosten 55 euro.. kan der 2 halen .. dus die heb ik dan over.. nu kan je die kopen dan alvast.. alleen tuurlijk meer dan 55 euro.. ga der niet voor lul liggen :wink: .. dus al hb je interresse doe maar een BOD via PM (dus minstens 55 euro).

Black of White maakt niet uit dus 2 tickets !!!

Heee is prima joh doe mij maar die 2 kaarten voor de White Edition he 50 euro prima wanneer kan ik ze halen en vergeet niet een schriftelijke afspraak is BINDEND ook op internet dus 50 euro vriend.

PS een tip voor de volgende keer als je zoiets doet weet zeker dat je de juiste prijs hebt door gekregen he want de kaarten kosten 55 EURO!!! Dus bij deze heb jij 10 euro verlies en ik heb mijn kaarten goedkoop.

Mail me maar over verdere afhandelingen over de overdracht enz enz.

spooky22_1979@hotmail.com

Als ik zo’n reply had gekregen had ik de kaartjes zeker niet aan jouw verkocht!
Ten eerste is(wil) Bytes4U zo sociaal zijn om voor jouw die kaartjes te gaan halen.
Als hij zich dan waarschijnlijk in de prijs heeft vergist vindt ik dat je hem daar op moet verbeteren en hem daar niet gelijk me te ‘naaien’.
Hij zegt dat je een BOD kunt doen via pm(en niet dat hij jouw gaat mailen voor afhandeling enz), dus staat het ook niet vast dat je ze krijgt, misschien heeft hij al een bod via pm gehad en kun jij naar je kaartjes fluiten.
Al met al, kijkend naar jouw reply spooky20 (Die jezelf ook niet gewenst zou hebben op een eventuele zelfde soort post van jouw) denk ik niet dat jij die kaartje krijgt :wink: en daar zou ik Bytes4U groot gelijk in geven.

Greetz

Originally posted by spooky20
Heee is prima joh doe mij maar die 2 kaarten voor de White Edition he 50 euro prima wanneer kan ik ze halen en vergeet niet een schriftelijke afspraak is BINDEND ook op internet dus 50 euro vriend.

Je zegt wel dat een schriftelijke afspraak bindend is, maar dan moet je wel eerst een afspraak maken, en dat heb je niet gedaan. (Althans de ander is er nog niet mee akkoord gegaan)

Euhm ik weet het niet zeker, maar volgens mij dacht spooky niet dat ie ze voor 50 EURO ging kopen. Lijkt me eerder dat ie Bytes4u wijst op dat prijsverschil op een iet wat sarcastische manier :slight_smile:

Afspraak is zeker niet doorgegaan nee… ik onderhandel niet met hem nee… ik heb me idd vergist in de prijs en ik wou extra omdat ik daar 14 uur voor de deur had gelegen ik zie nog wel wie meer kan bieden via PM (dus meer dan 55 euro). en ach Wannes… je kan allemaal wel sarcastisch gaan zitten doen maar dit gedeelte van het forum is bedoeld spullen aan te bieden… en er normaal zakelijk op te reageren niet met rare sarcastisiche manieren je postcounts op te krikken. Maar goed vergissen is mensenlijk.

Moet je niet tegen mij zeggen; ik heb die opmerkingen niet gemaakt he.

kaarten zijn verkocht … sluiten die post :wink: