Speakers

Yo,

Ik weer :d
Ik zoek speakers voor lekker goedkoop, die keihard kunnen, eventueel met dolby surroundzooi :slight_smile: Weet iemand iets cools? Niet alleen met Creative 5.1 dinges aan komen zetten want die is 250 piek :slight_smile: Niet helemaal wat ik zoek, liever NOG goedkoper :wink:

Dolby surround etc zit in je versterker, niet in je speakers! Je hebt meer speakers nodig als je dolby surround wil + bijpassende versterker die al die speakers kan aansturen.

Goedkope speakers die hard kunnen… zoek naar speakers die een rendement hebben die boven de 100db ligt (bv Clipsch Horn, maar dat past niet in je budget :stuck_out_tongue: )

Maar eh, goedkope speakers…

Ah, heb opeens door dat je waarschijnlijk pc-speakers bedoeld! Eh… bovenstaande slaat op hifi-speakers! Ik weet niet zoveel van computerspeakers, behalve dat het eigenlijk altijd baggerkwaliteit is… zeker in jou prijsklasse.

Enige wat ik nog kan zeggen: koop iets 2ehands op bv marktplaats.nl. Meeste waar voor je geld.

Succes!

:smiley:

Die philips speakers kosten nog geen 3 tientjes en leveren redelijk geluid.

Wil je toch wat meer dan zou ik eens kijken naar de Nep-Creative surround setjes , meestal rond de 100 piek en toch surround sound.

Helemaal goed is natuurlijk gewoon een creative set inderdaad.

Originally posted by Mr. Belvedere

Helemaal goed is natuurlijk gewoon een creative set inderdaad.

Neuh… hifi rulez!

Ff serieus: een speaker met een behoorlijke geluidsdruk (waardoor je een goed hard geluid krijgt), met een mooie bas en ook nog eens surround… die kosten wel wat… voor onder de 250 kun je eigenlijk nix verwachten dan plastic kastjes waar herrier uitkomt (plastic is zeer slecht voor de akoestiek…!)

Heb nog een labtec setje te koop, geluid is goed!

2x sat + 1x subwoofer

check sales section!

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Neuh… hifi rulez!

Ff serieus: een speaker met een behoorlijke geluidsdruk (waardoor je een goed hard geluid krijgt), met een mooie bas en ook nog eens surround… die kosten wel wat… voor onder de 250 kun je eigenlijk nix verwachten dan plastic kastjes waar herrier uitkomt (plastic is zeer slecht voor de akoestiek…!) [/B]

Helemaal mee eens, niks aan toe te voegen!

:smiley:

Mjah d8 ik dus al :slight_smile: Nou, ik hep nou gwoon 4 boxen en een subwoofertje staan, nie Dolby Surround maar toch wel hard… …alleen de kwaliteit is niet helemaal top op zen hardst :slight_smile: Mjah, de hele straat kan al meegenieten :wink:

Winamp 100% vol, Windows 100% vol, boxen 100% vol ==> Als je dan in mijn kamer zit ben je in 10 seconden doof :smiley:

Mjah, dat alles toch nog met plastic… …alleen de instellingen een beetje aan kutten… …toch bedankt, misschien eens een stereostje met goed geluid aanschaffen :smiley: ?

Stereosets en goed geluid kan niet samen… hifi maakt goed geluid…

Maareuh als jij je output op 100% dan is het logisch dat het niet meer goed klinkt. Je gaat dan nl oversturen (een signaal hoger dan 0db uitsturen). Resultaat is dat de gelijkspanning die je normaal uitstuurt verandert wordt in wisselspanning, dat kan je je speaker (spoel) en amp kosten!

Boven 0db gaat het ook niet meer harder, van 0 naar +3db is weliswaar een verdubbeling, maar dat wordt puur en alleen geuit in een vervormd signaal…

jpschadde niet moeilijk doen gewoon op je hifi stero knallen beter
geluid kan je niet hebben knal zo je speakers er uit als je niet uit kijkt helemaal geen duren kaarten voor nodig:p :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: