Spatial iq

vbimport

wat is jullie iq hier, de mijn was 20spatial iq dat is niet zo hhog zal wel komen omdat mijn engels niet zo goed is

20? Dan ben je wel heeeeeel erg dom. Alles beneden de 85 is superdom. Dan ben je nl een plantje. Alles boven de 110 is zeer goed, dan ben je echt slim. Ik heb een tijdje geleden zo’n test gedaan op www.denationaleiqtest.nl . Daar kwam uit dat ik een IQ van 115 had :smiley:

tabel IQ-waarden

90 -110 gemiddeld
110-120 boven gemiddeld
120-130 begaafd
130-150 hoogbegaafd
>150 zeer hoogbegaafd

Dus robby, we hebben een boven gemiddelde freaker in ons midden.

ik heb hiervan ingevult.
Ben je een gever of een nemer in de liefde? Test jezelf!

Iedereen zal het er wel over eens zijn dat geven en nemen in een relatie zeer belangrijk is. Dit is echter niet altijd uitgebalanceerd. In een relatie is er altijd iemand die meer geeft of neemt dan de ander. Maak deze test om jouw rol te bepalen die jij over het algemeen inneemt in de relatie.

en daar kwam uit.

Score: 23
Sharer (19-29)
Jij bent in je relatie te typeren als een mix van een nemer en een gever. Je geeft niet onvoorwaardelijk en je vraagt of verwacht ook niet teveel van je partner. Jouw positie in de relatie kan gezien worden als dat van iemand die deelt. Je hebt waarschijnlijk meer het gevoel om dingen gewoon te laten gebeuren en besluit om te geven als je iets aan te beiden hebt en te ontvangen als je ziet dat je partner je iets waardevols te bieden heeft. Je lijkt hiermee goed in je vel te zitten en je bent in staat zowel je eigen behoeften als de behoeften van je partner te herkennen. Als je partner ook een ‘sharer’ is, zal je relatie op dit punt waarschijnlijk goed zijn.

Originally posted by flits
[B]ik heb hiervan ingevult.
Ben je een gever of een nemer in de liefde? Test jezelf!

Iedereen zal het er wel over eens zijn dat geven en nemen in een relatie zeer belangrijk is. Dit is echter niet altijd uitgebalanceerd. In een relatie is er altijd iemand die meer geeft of neemt dan de ander. Maak deze test om jouw rol te bepalen die jij over het algemeen inneemt in de relatie.

en daar kwam uit.

Score: 23
Sharer (19-29)
Jij bent in je relatie te typeren als een mix van een nemer en een gever. Je geeft niet onvoorwaardelijk en je vraagt of verwacht ook niet teveel van je partner. Jouw positie in de relatie kan gezien worden als dat van iemand die deelt. Je hebt waarschijnlijk meer het gevoel om dingen gewoon te laten gebeuren en besluit om te geven als je iets aan te beiden hebt en te ontvangen als je ziet dat je partner je iets waardevols te bieden heeft. Je lijkt hiermee goed in je vel te zitten en je bent in staat zowel je eigen behoeften als de behoeften van je partner te herkennen. Als je partner ook een ‘sharer’ is, zal je relatie op dit punt waarschijnlijk goed zijn.

[/B]
Flitsje, waar gaat dit over?

Flits, je bent zo te zien niet altijd even scherp hè? Waar jij het nu opeens over hebt zijn eerder horoscoop voorspellingen.

Staan wel leuke testen tussen.
Verbal IQ test scoorde ik 53 als gewogen gemiddelde, op de verschillende onderdelen tussen de 40 (vocabulary) en de 83 (Idiom & Expressions).

Er zijn nog meer tests te vinden op:
www.thespark.com (bastard test: laatste keer, onder toezicht van een vriend scoorde ik 11)

www.emode.com

Ben niet zo’n grote voorstander van IQ testen als werkelijke graadmeter van iemands intelligentie, omdat IQ testen geen rekening houden met veel factoren. Een bosjesman moet je geen westerse IQ test voorschotelen, daar zal deze niet denderend op scoren, andersom geldt hetzelfde. Als een van de vele onderdelen om iemands vaardigheden te beoordelen kan het zijn waarde hebben, maar nooit als losstaande test.

Tax, daarom test een IQtest ook de algemene ontwikkeling!

Originally posted by R0bby
Tax, daarom test een IQtest ook de algemene ontwikkeling!
Robby, dat slaat nergens op. -20 IQ punten.

Originally posted by Brinta
Robby, dat slaat nergens op. -20 IQ punten.

lol :stuck_out_tongue:

www.thespark.com staat ook een zeer goede iq test…

op de bastard test had ik 72 % en alles naar waarheid ingevuld… Damn daar klopt iets niet…