Spannend als het waar is

vbimport

Heb 5 moederborden met 5 processors van 200 Mhz.
Kan ik de moederborden ann elkaar linken zodat ik een systeem heb van 1000Mhz?En als dit kan hoe moet ik dat dan doen?
Heb ook 5 dezelfde videokaarten van 8 mb.Als ik ze op de moederborden zet heb ik dan 1 systeem met een videokaart van 40 MB ??

Thanks

Quis Evadet

het zou ongelofelijk mooi zijn natuurlijk :wink:
Maar het gaat zeker niet, anders kocht niemand een Gh. Gewoon ewa rommel gaan opladen ergens en opeens de zwaarste pc in het land, ik denk het net nie

toch wel jammer ja

grtzz
poorhaas

zekerz spannend… …lijkt me erg onmogelijk alleen :frowning:

moet lukken :cool:

Neh kan dus niet

Je kan linux erop installeren en dan een Beowolf Cluster ervan maken. Hoe dat werkt weet ik niet maar dat is de enige mogelijkheid. Hardwarematig linken kan NIET. Dus die videokaarten ook niet.

Originally posted by redfoxert
Je kan linux erop installeren en dan een Beowolf Cluster ervan maken. Hoe dat werkt weet ik niet maar dat is de enige mogelijkheid. Hardwarematig linken kan NIET. Dus die videokaarten ook niet.

idd, op die manier hebben ze ook de special effects in Star Wars: Episode 1 gemaakt. De nerd die door het Industrial Light en Magic kantoor rond liep, had alle ouwe comps eens gekoppeld en verrek, die 20 ouwe fileservers en printermachientjes maakten samen één verrekt snel systeem. Maar dat was volges mij inderdaad in Linux.