Soul Show is er weer......Webspace gezocht voor de BVD

Een aantal jaren geleden wilde ik er al mee starten en nu is het dan eindelijk zover, de Soul Show Forum is geboren (bestaat al bijna een week)

De Soul Show is ook weer terug op de radio (18:00 tm 20:00 vanavond)

Een vast onderdeel daarin is (zoals bekend?) de BVD, nu wil ik de BVD’s gaan hosten, maar een eigen server kan ik niet draaien, dus zoek ik webspace om de mp3’s op te zetten, liefst een redelijk snelle server waar ik lekker veel in kan pompen.

Heeft iemand een goed idee waar ik dat zou kunnen hosten zonder een kick te krijgen van de host, want het gaat hier om mp3’s die gewoon legaal zijn. Het is maar een kleine community dus ECHT veel zal er niet worden gedownload, dus weinig dataverkeer…

Soul Show forum : http://back.to/soulshow

alvast bedankt!

Ik ben wel tevreden over DeHeeg.

Kijk maar eens op www.deheeg.nl

Originally posted by Dee-ehn
[B]Ik ben wel tevreden over DeHeeg.

Kijk maar eens op www.deheeg.nl [/B]

bieden veel, maar 90% van de “opties” zal ik niet gebruiken, gaat eigenlijk alleen om het plaatsen van mp3, het forum is non profit, dus verdien ik er niets mee…

www.vdx.nl is wel lekker goedkoop en snel :slight_smile:
Let wel op, alle prijzen zijn exclusief btw :slight_smile:

edit: deheeg.nl lijkt me trouwens geen goed idee, aangezien hetgene wat je wil niet is toegestaan volgens de algemene voorwaarden

Voorbeelden van niet toegestane inhoud en/of links:

• Pirated software
  • Hacker programma’s of archieven
  • Warez sites
  • Adult sites
  • MP3
    - Meer dan 20% van webruimte als downloads.

deHeeg IS behoud zich ten alle tijde het recht voor tot afsluiting over te gaan.

Traffic Regels:
Wegens de unieke resource karakteristieken en traffic patronen verbonden met bepaalde typen sites zijn de volgende uitgesloten van vrij dataverkeer:

• Sub hosting
  • Shareware, geluid, video, beeld en multimedia archieven ·
  • Mirror sites ·
  • Distributie punten ·
    - Elke site met als primair doel file distributie ·

je kunt het ook op een adsl lijn doen hier op mag je een server draaien .

ze zegt dat het data traffic mee valt dus lastig zullen ze niet doen denk ik.

als je geen grote downloader bent kan je het ook over je eigen lijn doen, tenzij je kabel hebt.

natuurlijk moet je wel een pc dag en nacht aan hebben, naar dat is aan jouw.

je kunt kijken wat makkelijker is en snellen, enz.
bij jezelf of bij een bedrijf wat het voor je doet. :wink:

BTW, wat bedoel je met op de radio . . :confused:

zit je te zenden ( fm of am of wat dan ook ) of is dit een internet radio. . .

zeg effe dan kan ik ook een in schakellen :wink: :bigsmile:

well,

see yah . . . . :cool:

Originally posted by cartman_cdz
[B]www.vdx.nl is wel lekker goedkoop en snel :slight_smile:
Let wel op, alle prijzen zijn exclusief btw :slight_smile:

edit: deheeg.nl lijkt me trouwens geen goed idee, aangezien hetgene wat je wil niet is toegestaan volgens de algemene voorwaarden [/B]

ook niet slecht . . :bigsmile:

ik ga het voor de gein eens checke:p

well,

see yah . . . .

Originally posted by Drip
[B]je kunt het ook op een adsl lijn doen hier op mag je een server draaien .

ze zegt dat het data traffic mee valt dus lastig zullen ze niet doen denk ik.

als je geen grote downloader bent kan je het ook over je eigen lijn doen, tenzij je kabel hebt.

natuurlijk moet je wel een pc dag en nacht aan hebben, naar dat is aan jouw.

je kunt kijken wat makkelijker is en snellen, enz.
bij jezelf of bij een bedrijf wat het voor je doet. :wink:

BTW, wat bedoel je met op de radio . . :confused:

zit je te zenden ( fm of am of wat dan ook ) of is dit een internet radio. . .

zeg effe dan kan ik ook een in schakellen :wink: :bigsmile:

well,

see yah . . . . :cool: [/B]

Zaterdag avond tussen 18:00 & 20:00 is Ferry Maat te horen in het beste programma op de nederlandse radio OOIT! :stuck_out_tongue: op radio Veronica (103 fm dacht ik)

een eigen server is een optie, alleen geen goede voor mij, doe um liever uit :smiley: ik zal de links ff checken, bedankt daarvoor!

ik neem aan dat je met ferry jouw bedoelt . . :confused:

nou ik zal eens gaan luisteren . . . is weer eens wat anders. . :bigsmile:

dus mensen zet de radio zaterdaf avond aan :slight_smile:

well, thanks

see yah . . . . :bigsmile:

Of zet een E-mule server op, met snel codes op je site… Moet ook wel werken denk ik… Kun je ook nog instellen hoe zwaar je PC belast mag worden…:wink:

ikke ferry? neeh ikke Loek :stuck_out_tongue:

dan maar een ftp server, niet echt wat ik wil, omdat het nog maar onduidelijk is of ik wel met de site verder ga, word (nog) weinig bezocht… paar gb’s webspace en niet zoveel traffic had ideaal geweest… :stuck_out_tongue:

Originally posted by SoulShower
[B]ikke ferry? neeh ikke Loek :stuck_out_tongue:

dan maar een ftp server, niet echt wat ik wil, omdat het nog maar onduidelijk is of ik wel met de site verder ga, word (nog) weinig bezocht… paar gb’s webspace en niet zoveel traffic had ideaal geweest… :stuck_out_tongue: [/B]

maar je zegt dat ferry op zater dag tussen 18:00 en 20:00 op 3fm is . . . . en als jij niet ferry bent maar loek, waar ben jij dan :confused: ben jij net als bij stenders iemand die altijd daar is tijdens het programma. . zeg maar een ssort van standaard gast of zo of een 2e / “hulp” ( weet geen andere naam :confused: ) dj of zo . . .

nou ja . . . we horen het zaterdag wel . .:bigsmile:

see yah . . . .:bigsmile:

Originally posted by Drip
[B]maar je zegt dat ferry op zater dag tussen 18:00 en 20:00 op 3fm is . . . . en als jij niet ferry bent maar loek, waar ben jij dan :confused: ben jij net als bij stenders iemand die altijd daar is tijdens het programma. . zeg maar een ssort van standaard gast of zo of een 2e / “hulp” ( weet geen andere naam :confused: ) dj of zo . . .

nou ja . . . we horen het zaterdag wel . .:bigsmile:

see yah . . . .:bigsmile: [/B]

jij lijkt kramer van Seinfield wel, word helemaal peunefeu van je :stuck_out_tongue:

ferry maat is te horen bij radio veronica (niet op 3fm) zijn Soul Show is voor sommige legendarisch, voor andere nog een ontdekking :wink: ik beheer in dat geheel de Soul Show Forum, een site voor de ware Soul Show fan terecht kan. Zeker luisteren zaterdag a.s.

happy listening :rolleyes:

AAAAAAAHhhh, nu ik snap . . .:bigsmile: :bigsmile:

toch jammer dat je zelf geen show hebt. . . had me best leuk geleken. . . . misschien kan je een keer als gast presentator komen bij ferry. . .

see yah . . . :rolleyes:

BTW ben aan het kijken voor webspace . . . misschien vind ik wel wat. . . maar dat is niet te zeggen :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

good luck

oh ja . . het is cramer . . . en de radio staat zaterdag aan :cool: :cool: