Sorry

vbimport

Ik heb blijkbaar niet zolang geleden een virus opgelopen en heb hier dus wat mensen mee lastig gevallen zonder dat het me eerst opviel. Nu kan het misschien nog zijn dat der nog een stel e-mails van mij nog verstuurd zijn maar jammer genoeg kan ik die momenteel niet tegenhouden.

In iedergeval voor degene die ik hier dus mee lastig gevallen heb sorry maar ik kon der niet veel tegen doen en ik had een virus scanner aanstaan. Maar die was dus weer net ietsje te oud.

Mocht het nu toch zijn dat je straks nog e-mails krijgt laat het me dan weten want dan formatteer ik hier de boel.

nogmaals sorry,

Apologies accepted… :slight_smile:

Maareuh nu je het toch erover hebt. Ik heb zelf PC Cillin 2000 erop staan (zat bij mijn mobo). Nu merkte ik van de week toen ik Inoculate Scanner had geinstaleerd (vanwege het SirCam virus) dat ik nog een ander virus erop had: Win32.Hybris. Conclusie: vertrouw nooit op 1 scanner, vooral niet als deze van onbekende makelei is… (McAffee en Norton enzow zijn beter te vertrouwen lijkt me zo…)

Avp in combinatie met the cleaner blijf ik het beste vinden…
tip zet je eigen in je adresboek van outlook als je een email van je eigen krijgt weet je zeker dat je met een worm besmet bent.

Originally posted by RDJ
Avp in combinatie met the cleaner blijf ik het beste vinden…
tip zet je eigen in je adresboek van outlook als je een email van je eigen krijgt weet je zeker dat je met een worm besmet bent.

Tja… Outlook gebruiken is vragen om problemen…

wat gebruik jij dan

Het meeste nog steeds Hotmail, maar als ik een POP3 client (in Windows) gebruik, dan gebruik ik Incredimail. Veel mooier en leuker :).

het liefst maak ik echter gebruik van de maildiensten van Linux echter :slight_smile:

en waar kan ik dat vinden

Incredimail? op www.incredimail.com free for download :wink:

kan ik met incredimail ook mijn hotmail adressen bekijken net zo als in outlook

Anders probeer je het toch gewoon, kijken kost niets :wink:

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Tja… Outlook gebruiken is vragen om problemen… [/B]

Ja ik ben geen outlook gebruiker en heb dan nog geen worm of virus ontvangen via email. Ik ben dus net zoals mijn hond wormenvrij.

Originally posted by bmad
kan ik met incredimail ook mijn hotmail adressen bekijken net zo als in outlook

ja dat kan, stel je outlook zo in dat je via outlook je hotmail kan bekijken, vervolgens start je incredimail en kies je bij accounts importeren en dan kies je voor hotmail.

ik kan het importeren van accounts nergens vinden:(

Originally posted by bmad
ik kan het importeren van accounts nergens vinden:(

ga naar tools en dan naar accounts, dan add, dan kies je voor outlook en dan krijgje als het goed is een lijst met accounts die je ook al in outlook had ingesteld en dus ook je hotmail.

ik krijg alleen mijn pop3 accounts te zien en niet mijn hotmail accounts

Originally posted by Dee-ehn
(vanwege het SirCam virus) dat ik nog een ander virus erop had: Win32.Hybris

Dat virus komt met het SirCam virus mee geloof ik.
Had me pa gister ook, allebei: SirCam en Hybris

Originally posted by cum-a-lot

Ik ben dus net zoals mijn hond

En Wat wil je dat we daarop zeggen :wink:

“Brave knul” ? :stuck_out_tongue: :confused:

Sorry
Ik heb blijkbaar niet zolang geleden een virus opgelopen en heb hier dus wat mensen mee lastig gevallen zonder dat het me eerst opviel. Nu kan het misschien nog zijn dat der nog een stel e-mails van mij nog verstuurd zijn maar jammer genoeg kan ik die momenteel niet tegenhouden.

In iedergeval voor degene die ik hier dus mee lastig gevallen heb sorry maar ik kon der niet veel tegen doen en ik had een virus scanner aanstaan. Maar die was dus weer net ietsje te oud.

Mocht het nu toch zijn dat je straks nog e-mails krijgt laat het me dan weten want dan formatteer ik hier de boel.

nogmaals sorry,

TJA INNIGE DEELNEMING, IK HEB NET HETZELFDE VOORGEHAD. IEDEREEN ONGEWILD BELAST MET EEN LEUK (sircam) VIRUSJE EN ZELF HEEL HET BOELTJE MOGEN FORMATTEREN. BIJ DEZE BIED IK OOK MAAR METEEN MIJN EXCUSES AAN.

Originally posted by Lady
[B]Sorry

nogmaals sorry,

TJA INNIGE DEELNEMING, IK HEB NET HETZELFDE VOORGEHAD. IEDEREEN ONGEWILD BELAST MET EEN LEUK (sircam) VIRUSJE EN ZELF HEEL HET BOELTJE MOGEN FORMATTEREN. BIJ DEZE BIED IK OOK MAAR METEEN MIJN EXCUSES AAN.

[/B]

<tipje>

Onder elke post zie je een blauw knopje waar “Quote” opstaat. Als je daarop klikt dan krijg je automatisch de tekst die diegene gepost heeft te zien zoals hierboven! (ik heb dus op die button geklikt onder jou post!) Dit is overzichtelijker dus ik raad je aan om dat voortaan zo te doen. :wink:
En als je dan je tekst eronder gaat typen, je antwoord op die quote dus, zorg dan dat je CAPS uitstaat. Dus liever niet zoveel hoofdletters, dat duidt SCHREEUWEN aan! En ik neem aan dat dat niet je bedoeling was…?! :slight_smile: