Sorry!

vbimport

Sorry jongens voor mijn verleden. Ben weer op het rechte pad. Hopelijk vergeven jullie me.

Zo te merken ben je nog niet helemaal op het rechte pad… anders had je dit niet in het serieuze gedeelte gezet

oh en 1 tip… zet voortaan in het subject een omschrijving…
Sorry is namelijk niets zeggend…
Ben toch goed terechtgekomen is bv. al wat begrijpelijker…

(ik weet, ik ben geen admin. Maar ook members mogen af en toe ff zeiken)

Prutser

ik zou zeggen LOPEN maar, denk aan het rechte pad.
verleden is toch iets wat VOORBIJ is?

What the Fck hebben mensen (die hier nix van snappen) aan deze topic???

Ga elkaar pennen of zo…

Als je effe F 100.000.000 op m’n rekening stort dan vergeef ik het je.

('k dacht dat je zelfmoord gepleegd had)

The MAzTER

Aan masterburner in naam van alle member :
Ik denk dat gij de grootste kloot zijt van allemaal. En ge zijt denk ik alles behalve de master Burner. Ik denk dat de Administartors er veel meer verstand af hebben en sommige members hier waarschijnlijk ook. (Aan de administartors : Sorry voor dit topic en bericht, maar nu het er toch staat kunnen we ervan profiteren hé. Sluit het a.u.b. niet. Dit is een ideaal topic om op te zeveren.)

Sorry, vergeef mij !! Voor de laatste keer !

Hé Sperm, wat had je gedaan dan? Ja, nu we het er toch over hebben kan je het net zo goed gewoon zeggen!

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Sperminator:
Sorry, vergeef mij !! Voor de laatste keer !<HR></BLOCKQUOTE>

SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY

HET ZIJ JE VERGEVEN

( waar het ie ut eigenlijk over ? )

Jaja nu gaan we ook nie overdrijven he

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Wookie:
[b]Hé Sperm, wat had je gedaan dan? Ja, nu we het er toch over hebben kan je het net zo goed gewoon zeggen!

[/b]<HR></BLOCKQUOTE>
http://www.cdfreaks.com/ubb/ubb/Forum12/HTML/001532.html
http://www.cdfreaks.com/ubb/ubb/Forum12/HTML/001469.html

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by portje*:

( waar het ie ut eigenlijk over ? )
<HR></BLOCKQUOTE>

Vroeger (recent verleden) de llama uitgehangen met te spammen enzo en te eisen vanalles enzo

dikke shit

Ik zal het eens uitleggen.
Ik had dus regelmatig iets gepost, maar iemand ganaam tnt en nog iets wou mij een toer draaien. Hij postte in mijn naam en daardoor kwam mijn teller op -250 of zoiets en ik had gevraagd of ze dat wilden terugzetten. De administrators hebben dan geantwoord dat ik mij moest bewijzen of zoiets vooralleer ze het terugzetten. Ik had reeds 100 en een beetje posts en zou bijna member zijn in plaats van junior member en ik wou dus niet nog eens een half jaar wachten voor member te worden. Ik vroeg het meerdermaals maar kreeg steeds hetzelfde antwoord. Daarom had ik het forum zitten verpesten met steeds hetzelfde te herhalen. Ze hebben mijn paswoord verandert en ik heb dat dan uiteindelijk teruggevonden (ik ga niet direct zeggen hoe ik dat deed maar …) En nu spijt het mij en ik hoop dat ze mijn teller binnenkort terugzetten als dat mogelijk is, en daarom mijn topic SORRY !

ben jij soms heel stout geweest?
mijn mama zegt dat stoute jongens
poepeklets verdienen!
wat heb jij mispeuterd?

QUOTE pokemon
Eh pokemon lees eens mijn tekst 2 post hierboven

dat wel heeel stout sperminator dat iemand op jouw naam onbeleefde dingen vertelde.
die mama zal ook niet zo fier geweest zijn!

jij kan dat ook al goed met die gezichtjes.
krijg jij ook internet lessen van jouw mama?

het lukt met all goed en mijin typen is ook al perfecd.

Dat je je excuses aanbiedt is prima, maar doe dat niet in iedere post die je achterlaat en dan nog eens verwijzen naar deze topic.

Respect is iets dat je moet verdienen, niet iets waar je zomaar om kunt vragen en krijgen.

Dus mijn tip is, stop met zeuren en doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg. Als je maar regelmatig serieuze topics achterlaat en mensen helpt zonder daar iedere keer over loopt te emmeren, dan wordt je vanzelf wel weer gerespecteerd en neemt men je vanzelf ook weer serieus. Je hebt gewoon een hoop krediet verspeeld in de afgelopen tijd.

Da_Taxman

DaTaxman, je hebt wel een coole site en bedankt voor den tip maar ik was toch al niet meer zinnens om nogmaals sorry te zeggen.