Soort cdmenubuilder

vbimport

Ik heb nou cdmenubuilder maar ik vroeg me af of er ook nog zo’n proggie bestond waarmee je verschillende paswoorden in een menu kunt invoegen zodat je bijv 2 paswoorden hebt

als je bijv pass: (hallo) hebt dat je dan alles op de cd te zien krijgt
en bijv pass: (wazz up) en dat je dan maar een aantal dingen ziet

hoop dat het te volgen is:) alvast bedankt

Ik volg em wel, maar ik heb er nog niet van gehoord, maar then again er bestaan al echt een hele hoop menubuilders…maar wat heb je eraan om iets af te schermen dan?

hmz opzich wel slim bij warezcd-verkoop…je geeft ze het 2e password pas als ze betaald hebben en je kan vantevoren de cd opsturen om te laten zien dat er echt wat opstaat…hmz…:stuck_out_tongue:
ik zie mogelijkheden :stuck_out_tongue:

Originally posted by -=HeadLesS=-
ik zie mogelijkheden :stuck_out_tongue:

Ik ook, om te kraken ja! :wink:
Denk nie dat zoiets gaat werken! Of je zou, net zoals TL vroeger deed met z’n games, het zaakje in 1 file weten te plakken die nie aangesproken kan worden! Maar dat lijkt me meer werk dan waard is! :wink:

Ik geloof dat degene die die menubuilders altijd maakt hier ook welis aktief is… kan ff nie op z’n naam komen. FF zoeken dan…

Originally posted by Wookie
[B]
Ik ook, om te kraken ja! :wink:
Denk nie dat zoiets gaat werken! Of je zou, net zoals TL vroeger deed met z’n games, het zaakje in 1 file weten te plakken die nie aangesproken kan worden! Maar dat lijkt me meer werk dan waard is! :wink:

Ik geloof dat degene die die menubuilders altijd maakt hier ook welis aktief is… kan ff nie op z’n naam komen. FF zoeken dan… [/B]

Sja alles is te kraken, maar het ik denk niet dat het zoveel moeite is om dat xtra password derop te kwakken en dat het meer moeite kost om em te cracken…dus alleen maar meegenomen! :wink:

… gevonden! Bytes4U is de naam van die gozer! CDmenubuilder heet de prog gloof ik. :cool:

(ik zie overigens dat ik het in 1 minuut gevonden heb… dankzij de search functie om het even te benadrukken! :p)

Originally posted by Wookie

(ik zie overigens dat ik het in 1 minuut gevonden heb… dankzij de search functie om het even te benadrukken! :p)

pfff…jaja CDFreaks werkt echt goed man! :rolleyes: :wink: lol

hehe dat ben ik ja… die optie die naar wordt gezocht bestaat nog neit in mijn programma maar is denk wel leuk idee… ik ga helaas niet verder met cdmenubuilder van de vakantie … na de vakantie worden de programmeer wrkzaamheden verder voortgezet… deze release gaat denk net zo goed als multi-install worden alleen dan simpeler te gebruiken voor een groot publiek

Originally posted by Bytes4U
hehe dat ben ik ja… die optie die naar wordt gezocht bestaat nog neit in mijn programma maar is denk wel leuk idee… ik ga helaas niet verder met cdmenubuilder van de vakantie … na de vakantie worden de programmeer wrkzaamheden verder voortgezet… deze release gaat denk net zo goed als multi-install worden alleen dan simpeler te gebruiken voor een groot publiek

kewl! :stuck_out_tongue:

HOU ME OP DE HOOGTE:)

Originally posted by paultje66
HOU ME OP DE HOOGTE:)

Ik denk dat onze vriend Bytes4Ya het wel in ut nieuws zal posten als ut er is, of nie? :wink:

Uiteraard… dat scheeld weer hoop bezoekers :wink:

Uiteraard… dat scheeld weer hoop bezoekers :wink:

…en bezoekers = geld :stuck_out_tongue:

euh nee niet echt ik doe het iet echt om het geld. Het is gewoon leuk als een bezigheid en ALS ik er geld mee kan verdienen is dat leuk maar is niet noodzakelijk

euh nee niet echt ik doe het iet echt om het geld. Het is gewoon leuk als een bezigheid en ALS ik er geld mee kan verdienen is dat leuk maar is niet noodzakelijk

Kijk dat kan ik waarderen in een mens :wink:

Nice site Bytes4U, zag net dat je bezoek had gehad van die ratten! :frowning:

Jajh alleen omdat ik een banner van die oplichter DVD europe op me site had staan (me sponsor) en ze hadden hem al 3x down gehaald en net voor de vakntie had ik geen zin meer om hem up te loaden

Kun je met cdmenubuilder een functie gebruiken dat als je install indrukt dat een file dan met realplayer ofzo wordt geopend?

kijk hier voor een mooie manual

kijk hier voor een mooie manual

kewl man! ziet er goed uit! :slight_smile:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

kewl man! ziet er goed uit! :slight_smile: [/B]

Jah ik weet het G@MEFR3@K heeft enorm zijn best erop gedaan … als alles goed gaat maakt hij ook de help + manual voor version 2.0 :wink: