SONGSPY (kloon napster)

vbimport

Net gedownload en nu al een probleem !!!
Ik zit op de kabel zoals de meeste hiero denk ik. Wil dat geile ding installeren zeg dat apparaat dat ik geen valid internet connection heb. Waarschijnlijk hebben meerdere mensen daar ook last van gehad of krijgen het nog. Misschien werkt dit ding ook niet op de kabel of misschien is er een weg om dit te omzeilen. Wel suggesties zijn welkom !!!
Oh ja link voor Songspy is: www.songspy.com. Briljant vind je niet…

U-niq

Helemaal niemand hier last van ???

Originally posted by U-niq
[B]Net gedownload en nu al een probleem !!!
Ik zit op de kabel zoals de meeste hiero denk ik. Wil dat geile ding installeren zeg dat apparaat dat ik geen valid internet connection heb. Waarschijnlijk hebben meerdere mensen daar ook last van gehad of krijgen het nog. Misschien werkt dit ding ook niet op de kabel of misschien is er een weg om dit te omzeilen. Wel suggesties zijn welkom !!!
Oh ja link voor Songspy is: www.songspy.com. Briljant vind je niet…

U-niq [/B]

ummz ik zou zeggen: gebruik winmx te vinden op winmx.com. veel beter progie zo te horen.

Met WinMX zie ik dat je nog steeds die Napster servers gebruikt! Is alleen Napster (prog) zelluf beveiligd om sommige nrs te downen; omdat sommige nrs nie meer te downen te zijn ermee!!

winmx gebrikt ook onafhankelijke servers enzo dus het hoeft geen probleem te zijn om aan je nummers te komen. Ook kan je kijken op www.museekster.com voor meer onafhankelijke srevers voor winmx die ja toe kan voegen.

grtz

Klopt winmx werkt perfect alleen ik dacht …kom je moet alles eens proberen… Trouwens over winmx gesproken zijn er soms problemen met de servers van Musiccity of zo. Normaal zit je aan 16000 of meer users maar nu zijn het er maar 1000 !!

Er is nog een veel betere manier om servers aan winmx toe te voegen. Gevonden in de nieuwsbrief van Museekster. Kijk zelf maar ff op : http://www.gironet.nl/home/hansh/nieuwsbrief19_museekster.htm

Werkt echt perfect en hoe het komt weet ik niet maar je logt ook meteen sneller in!!

Bedankt voor de tip Weirdo maarrrrr… terwijl ik een paar weken geleden boven de 50.000 users zat kom ik nu niet hoger dan 15.000 !!! Er staan bij nu zo’n 75 servers in maar nada nichts dat werkt… op een paar na dan. Zelfs de servers van Musiccity kan ik vergeten.

Dit is eigenlijk meer uit frustratie dan een vraag sorry…

U-niq