Sonera of barth wie weet wat?

vbimport

Ik ben zelf al ruim een half jaar sonera-abonnee via eneco (inmiddels UPC). Werkt ook naar volle tevredenheid, op twee korte onderbrekingen na dan…

CU,

drmbs

wie kan mij vertellen welke provider beter is.
ik krijg binnenkort een kabelaansluiting maar ik weet niet welke provider ik moet nemen.

Ligt eraan in welke provincie je woont.
In 't noorden hebbie Casema enzo, in Gelderland en nog wat provincies is er Chello. Zelf heb’k chello, maar dat is ook de enige in deze provincie… dus lekker makkelijk met kiezen, geen keuze mogelijk.
Niet echt nuttig dus. Heb wel ooit gelezen dat die Sonera snel mot zijn… maar goed
Dat zeiden ze over chello ook. Nog maar weinig van gemerkt.
Succes

http://viper-server.com
“UNIX is like Lego - you can build anything with it.
Windows is like Duplo, it looks nice, but for all practical
purposes, it is f*cking useless!”

Je zegt dat je uit Rotterdam komt. Ik zou dan bART via Eneco aanraden. 70 kb/s komt vaak voor. Lekker hór !
Aanschaf is 300 ballen ! En per maand 75,- .

[This message has been edited by Buba (edited 10 June 2000).]

Ik heb ook sonera, geen probleem, ook snel, volgens mij hebben de meeste sonera.
Ik ben dus zeer tevreden over Soner5a.

deKIKker

De keuze Bart of Sonera ?? je moet zelf even goed de bij het aanvraagformulier meegeleverde documentatie lezen. Hierin staan de verschillen op een rijtje > Ik heb zelf gekozen voor Sonera en ben zeer tevreden .( 512 kb/ 64 kb abb.) De downloadsnelheid is zeer verschillend het ligt gemiddeld bij mij op 40 kb soms vele malen hoger ( record tot nu is 102kb) maar ook wel eens lager, redelijk stabiel in de afgelopen twee maanden , twee keer een onderbreking gehad.

gr en succes met je keuze

carve