Sond driver voor windows xp

vbimport

:doh: hallo,
kan er mij iemand helpen ik heb mijn pc helemaal leeggehaald en terug geprogrameerd maar helaas vind ik mij cd voor de klank niet meer waar zou ik die kunnen vinden op het net :flower:
groetjes jeffe

Een beetje meer info zou handig zijn, je kan ons om te beginnen al laten weten welke geluidskaart je hebt.

En als je dan toch bezig bent kun je meteen zeggen welk OS je gebruikt en wat voor systeem je hebt???

mzzl Dúnedain

Sorry hoor maar deze tread slaat echt nergens op!!! Wat een onbeholpen vraag! De vraag is gesteld zonder na te denken en onder het genot van wat drankjes??? “terug geprogrammeerd” weer een nieuw woord??? :confused: We hebben niet te maken met een serieus iemand voel ik zo aan… Sorry maar ik moest dit even kwijt we willen iedereen wel helpen maar hier wordt ik altijd zo mistroostig van… :sad: :sad: :sad:

Greetings from here,

F.K.

Dat zou natuurlijk best kunnen, maar het kan ook goed zo zijn er personen op deze aardbol wel Nederlands spreken, maar niet dezelfde formuleringen gebruiken. Denk bijvoorbeeld aan de Vlamingen en de mensen op de Nederlandse Antillen…