Solid Works

vbimport

Hi there,

Ok, nu wel in de Nederlandse Taal

Ik ben opzoek naar Solid Works 98 of versie 2000. Dit progje is bijna nergens te vinden.
En, ja er zijn wel trial versies maar die werken niet met serienummers etc....

Wie o Wie?

Greetz,

Stealth_25

Zal hem vanavond wel op een i-drive posten oké,
Grtz

Waar is dat Solid Works waar jullie het over hebben eigenlijk voor?

L8rz…!

ps.: alleen nieuwsgierig hoor!

Nie veel goesting vandaag, download het zelf maar (59.5Mb!) nog een geluk dat je kabel hebt hé
Voila de link en SW200 in alle talen van het russisch tot het Frans en het Chinees, dus ook het engels hé. http://solidworks-heva.www.conxion.com/htdocs/deploy1/sw2000/sw/
Have fun, PS: ik raad je wel aan om Getright te gebruiken, kwestie van geen duizend keer opnieuw te moeten beginnen hé!
GrtZ to all the FreAkers
PS: waarom da’k hem nie op I-Drive zet, simpel het lukt mij dus nog steeds nie om 15 Mb van een I-drive te halen, zonder die F*ucked up Timed Out of zoiets te krijgen. Lees maar eens in een andere Topic.
Byz

Solid Works is een heel geavanceerd
Cad-programma. Waarbij je relatief eenvoudig
ingewikkelde 3d tekeningen kan maken.

Greetz,

Stealth_25

Dank u zeggen ze dan … hmmm zal ik die links terug moeten verwijderen, nog effe wachten tot van’t weekend.

Je hebt toch ook mechanical desktop en pro engineer en catia om dat te maken, dat zijn echt de betere programma’s volgens mij, gebruiken ze ook in luchtvaart industrie om 3D schetsen te maken en om sterkte berekeningen aan te doen, wat is het verschil precies!!!