Soldier of Fortune en NFS5

vbimport

Help, ik ben net even langs de videotheek geweest en heb daar NFS5 en Soldier of Fortune gehaald.
Thuis gelijk naar GameCopyWorld gegaan maar tot m'n schrik nog geen fixed exe voor SoF en meerdere voor NFS5 waarvan ik niet weet welke ik moet hebben. Er is een US/German NFS5, een Zweedse (geloof ik) en nog een Duitse. Het leek mij dat ik die US/German moest hebben maar dat ding is uitgepakt meer dan 2 MB en die op de CD maar 200 nog wat Kb. Dit is dus zo'n ingepakte exe. Weet iemand welke ik moet gebruiken en of ik die gelijk kan vervangen bij het branden? Ik heb geen zin om CDs te verprutsen.
En weet iemand een fixed exe voor Soldier of Fortune? Morgen moet ik die games weer terugbrengen en het zou zonde van het geld zijn als ik geen "backup" kan maken.
Alvast bedankt.

Sof fixed exe staat ECHT wel op GCW (Zelf gestuurt naar ze!) en over NFS, die 2MB klopt! het is namelijk SafeDisc, de ECHTE nfs exe is de .ICD! installeer anders eerst het spel en test dan ff alle cracks die er zijn! gebruik daarna de werkende

Inderdaad. Hij staat er wel. In m’n enthousiasme weer eens niet goed gekeken.
Nog bedankt voor die Crack. Daar zijn er trouwens ook weer 2 van, Ik heb die UK versie nodig neem ik aan?

AAARGH! Ik krijg NFS5 maar niet aan de praat met die cracks van GCW. Is er geen crack van NFS Porsche 2000??? Wat moet ik met die Duitse en Zweedse versies?

Kopier het gewoon met Clone CD NO cracks needed!!!
Wat zijn jullie nog aan het zeveren van cracks???
Gebruik Clone CD als je writer tenminste hoop ik toch geen RAW onderstuunt!
Of download hem op www.easywarez.com
en neem Dowload! optie en daar is hij dan de volledighe versie+muziek

He nog een vraagje:
ik heb al enkele gamez geprobeert met verkeerde cracks zoals die NFS bijvoorbeeld
kan ik niet gewoon de German Fixed EXE CD- copy gebruiken met veel games werkt het
gewoon een italiaanse of german crack gebruiken voor een ENG US of UK spel

Yo Smoothbball, ik wou dat m’n writer dat ondersteunde maar dat doet 'ie dus niet en dat ding is nog gloednieuw. Ik probeer hem inderdaad te verkopen en dan koop ik er natuurlijk eentje die wel door CloneCD wordt ondersteund. Tot die tijd ben ik dus nog steeds afhankelijk van cracks.

En wie zevert er nu over cracks??

Ik heb toch gelijk he???
een writer mag geen RAW ondersteunen He???
Want ik ga mij ook een nieuwe writer kopen en moet dus ook Clone CD ondersteunen!!!
Is dat nu met die RAW iemand.???
als ik gelijk heb
Ga ik mij een plextor kopen maar ik weet dat de 4 speed geen RAW onderstuunt dat dan dus goed is maar doet de 8 speed dat ook???

Maar nu heb ik nog steeds geen crack voor NFS5 die werkt…
HELP!!!

>the_matrix
mail me en ik zend je een werkende crack voor nfs porsche unleashed!