Software

waar halen de cdfreakers hun software vandaan?

( en dan bedoel ik niet uit de winkel.)

greats debalt:confused:

evaluatieversies via irc :stuck_out_tongue: en nadien koop ik ze uiteraard

nieuwsgroepen! Nooit niet op ftp boarden of mirc (duurt te lang) en soms ook kazaa (of andere sharing programma’s)

shareware/freeware haal ik hier of hier

wat er zoal langs komt in newsgroups kun je hier bijhouden

heeft debalt geen vrienden ?

Online bestellen werkt ook prima.

Verder zijn alle CD Freakers natuurlijk helemaal legaal, dus ik heb geen idee waar je op doelt of wat voor verkapt verzoek tot downloadsites dit is…

:cop:

Bekend met het fenomeen “Slimmre rom” ?

Originally posted by Dee-ehn
nee, vertel!

en ik dacht eigenlijk al hetzelfde als mr belevedre. heeft hij geen vrienden?

desnoods “vrienden” die je voor 15 euro’s “afzetten”

Slimme roms zijn CDROMS die op HBO’s en universiteiten te koop worden aangeboden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Windows 2000 voor een tientje, of Office 2000 voor 5 euro… zodoende heeft Dee-ehn best wat originele software!

Originally posted by Dee-ehn

www.slim.nl

Originally posted by Da_Taxman

www.slim.nl

Aangezien Taxie nu afgestudeerd is moet ie nu ook zijn software kopen in de winkel.

Originbally posted by Dee-ehn
Slimme roms zijn CDROMS die op HBO’s en universiteiten te koop worden aangeboden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Windows 2000 voor een tientje, of Office 2000 voor 5 euro… zodoende heeft Dee-ehn best wat originele software!
Zit jij nog op school dan???

Originally posted by King Dingeling
Zit jij nog op school dan???

Jah, nog wel… momenteel zit in het laatste jaar van de HIO opleiding, daarna ga ik waarschijnlijk werken (waar weet ik nog niet) en studeren (uni eindhoven) tegelijkertijd…

Aangezien Taxie nu afgestudeerd is moet ie nu ook zijn software kopen in de winkel.

Als ie nog al die Slim producten gebruikt is ie illegaal bezig ! :slight_smile:

Originally posted by Mr. Belvedere
Als ie nog al die Slim producten gebruikt is ie illegaal bezig ! :slight_smile:

Finally we got him, hehehehe :bigsmile::wink:

Als iemand nog iets on-topic’s wil posten, dan is dat toegestaan. :cop:

Oke, effe helemaal on-topic.
Zelf kom regelmatig op de fxp-boards (om te kijken…)
Kazaa en andere troep gebruik ik nooit .
Omdat de meeste boards niet meer vrij toegankelijk zijn en ze het ook niet leuk vinden als je ‘reclame’ voor ze maakt kan ik je aanraden om eens bij de sharereactor te kijken. (ik noem geen url oid maar met een beetje creatief denken zul je het wel vinden…)
Ik hoop binnen de regels der cdfreaks-wetten :cop: gebleven te zijn en anders moet een mod het maar deleten… :bow:

Zoals iammadaboutwarez al zei. Mag ik wel een link geven naar www.sharereactor.com als je niet creatief kan zoeken. :wink:
Deze site is legaal en zonder proggie heb je er niks aan. Mirc kan je ook heel veel software vinden en heel erg snel dan moet je naar een random efnet server gaan. Zoek daar maar naar de warez kanalen.

Zoek en gij zult vinden. :wink:

Maar als het echt een super spel of programma is dan koop ik het. :bigsmile:

[B]

Maar als het echt een super spel of programma is dan koop ik het. :bigsmile: [/B]

Ik koop al m’n cds ook zelf…per 100 :bigsmile:

Originally posted by iammadaboutwarez
[B]

Ik koop al m’n cds ook zelf…per 100 :bigsmile: [/B]

Ge neemt graag backups precies :slight_smile:
Een mens kan niet voorzichtig genoeg zijn :bigsmile:

Edit:

Ik dacht dat ik je voor dit soort acties gewaarschuwd had, aanbieden van warez en dergelijke…maar blijkbaar neem je dat niet serieus. :frowning: :frowning: :frowning:

Domme Belg!! :bigsmile: :bigsmile: :bigsmile: :bigsmile: :bigsmile: