Software om gebrande dvds te testen op errors?

vbimport

Ik ben al een tijdje op zoek naar software die een dvd kan scannen op errors, op een manier zoals de software die cdfreaks gebruikt om gebrande cds te testen van gereviewde branders. Ikzelf heb zo gauw niets kunnen vinden op google hierover…

bvd

Naar mijn weten bestaat er tot nu toe maar een programma waar dat mee kan, namelijk Kprobe. Probleem is alleen dat het alleen met Lite-On drives werkt. Meer informatie over Kprobe vind je hier.

Ik weet het niet zeker (erg slecht geheugen), maar kon CD/DVD Diagnostic dit niet?

als het goed is kan nero cd speed ook dvd’s checken op fouten, tenminste als je nero hebt

En anders dwonload je toch gewoon een demo-versie:

Met Nero kun je alleen de data verifiëren maar geen C1/C2 errors meten. Ik weet niet wat pietpaulusma precies wil doen eigenlijk?

…maar geen C1/C2 errors meten

Nero cd speed gaat wel degelijk kijken of iets nog “leesbaar” waarbij wordt gelet op c1/c2 fouten. De functie data verifieren is alleen te vinden in nero na het branden van een cdtje

greetz

Mjah sorry daar heb je gelijk in. Ik had het zelf ook over Nero Burning Rom maar da’s mijn fout: verkeerd gelezen want jij had het over CD Speed. Daar kun je wel errors mee meten.